Από τις πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας πριν από την παρουσίασή του, το νομοσχέδιο για τον εκσυγχρονισμό και την ασφάλεια των σιδηροδρόμων περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την τοποθέτηση πομποδεκτών και την εγκατάσταση αυτόματου συστήματος πέδησης στις αμαξοστοιχίες.
Μαζί όμως με την παρουσίαση του νομοσχεδίου θα πρέπει να εξηγηθεί και σε τι οφείλεται αυτή η πολυετής καθυστέρηση για τη λήψη στοιχειωδών μέτρων ασφαλείας.
Η τεχνολογία ήταν στη διάθεση της Πολιτείας, οι πόροι επίσης. Δεν μιλάμε εξάλλου ούτε για τεχνολογία αιχμής ούτε για υπέρογκα ποσά. Αλλά για σχετικώς απλά μέσα που αυξάνουν το επίπεδο ελέγχου και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχήματος.
Παρόλα αυτά το νομοσχέδιο έρχεται δυο χρόνια από το δυστύχημα των Τεμπών και τη δήλωση του Πρωθυπουργού, με αφορμή τη μαύρη επέτειο, ότι οι σιδηρόδρομοι θα είναι ασφαλείς το 2027.
Θα ανέμενε κανείς μεγαλύτερες ταχύτητες από την κυβέρνηση. Και περισσότερη συνέπεια.






