H κορεατική φίρμα έχει υποσχεθεί εκδόσεις GT για όλο το εύρος της γκάμας μοντέλων της και, όπως όλα δείχνουν, το σχετικά πρόσφατο και μέχρι την έλευση του EV2, μικρότερο ηλεκτρικό KIA ετοιμάζεται να αποκτήσει τα σχετικά διακριτικά και την ισχύ που αυτά συνεπάγονται.

Οι μηχανικοί της KIA έχουν φροντίσει να καλύψουν κάθε εκατοστό επιφάνειας του EV3 GT, ωστόσο αρκεί μια ματιά στους τροχούς που παρεμπιπτόντως «ανήκουν» στο Ioniq 6 και, κυρίως, στις φλούο πράσινες δαγκάνες του ισχυρότερου συστήματος πέδησης προκειμένου να διαπιστώσει κανείς την ταυτότητα της έκδοσης.

Αντιστοίχως, στοιχείο ταυτοποίησης αποτελούν τα λογότυπα GT στα προσκέφαλα των bucket λογικής καθισμάτων ενώ μια πολύ προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει και τις πράσινες ραφές στις επενδύσεις τους.

Προς το παρόν παραμένει άγνωστο το είδος του κινητήριου συνόλου που θα επιλέξει η KIA για το ισχυρότερο EV3 που αυτονόητα θα παραμένει ηλεκτρικό. Το επικρατέστερο σενάριο πάντως είναι η KIA να επιλέξει να τοποθετήσει ένα δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στην εξίσωση του EV3 οδηγώντας την ισχύ άνω των 300 ίππων και εξασφαλίζοντας στην υλοποίηση GT και τετρακίνηση. Εξάλλου, κρίνοντας από τα μέχρι στιγμής δείγματα, οι Κορεάτες συνηθίζουν να παίρνουν πολύ σοβαρά τις εκδόσεις επιδόσεων τους και να επιθυμούν να εντυπωσιάζουν με τα παντός είδους μεγέθη και gadgets τους.

Σε κάθε περίπτωση η ισχυρότερη έκδοση του ηλεκτρικού crossover αναμένεται να υιοθετήσει τη μεγαλύτερη μπαταρία των 81,4 kWh η οποία επιτρέπει την επαναφόρτιση με ισχύ έως 135 kW, δηλαδή απαιτεί μισή ώρα για την αναπλήρωση ενέργειας από 10% έως 80% και στην περίπτωση της έκδοσης Long Range του EV3, υπόσχεται αυτονομία 600 χλμ.

Φωτογραφίες: Automedia