Νέος παίκτης με κινεζική κουλτούρα στην αγορά των βιντεοπαιχνιδιών

Την αγορά των βιντεοπαιχνιδιών στην Κίνα έχει βάλει στόχο να αλλάξει ο Τόμο Ζου, ένας νεαρός προγραμματιστής από τη Σανγκάη.

Την αγορά των βιντεοπαιχνιδιών στην Κίνα έχει βάλει στόχο να αλλάξει ο Τόμο Ζου, ένας νεαρός προγραμματιστής από τη Σανγκάη. Μέσα από την Pixpil, ένα στούντιο παραγωγής ηλεκτρονικών παιχνιδιών, ο φιλόδοξος κινέζος επιχειρηματίας επιθυμεί να φέρει τα σύγχρονα video games μέσα σε κάθε σπίτι, κάτι το οποίο ως πρόσφατα απαγορευόταν εξαιτίας του αυστηρού και άκρως ελεγχόμενου πλαισίου που εφαρμοζόταν από το υπουργείο Πολιτισμού της Κίνας.
Σύμφωνα με το σύνταγμα της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, κάθε μορφή και μέσο ψυχαγωγίας (συμπεριλαμβανομένων των βιντεοπαιχνιδιών) που παραβιάζει ή κηλιδώνει καθ’ οιονδήποτε τρόπο την εικόνα της Κίνας απαγορεύεται ή τουλάχιστον φιλτράρεται μέσα από τη λογοκρισία που εφαρμόζεται σε κάθε επίπεδο ζωής στη χώρα.
Η τακτική αυτή είχε για χρόνια και συνεχίζει να έχει σε μεγάλο βαθμό και σήμερα μεγάλη επίδραση στην ποιότητα των παιχνιδιών που κυκλοφορούν στην Κίνα, τα οποία, στην καλύτερη περίπτωση, είναι φθηνές απομιμήσεις διάσημων σειρών από εταιρείες όπως η Sony και η Nintendo, επισημαίνει ο «Guardian».
Για τον Ζου, αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα μόνο για τον ίδιο και τα παιχνίδια του, αλλά έχει μια τεράστια επίπτωση στην κουλτούρα των βιντεοπαιχνιδιών της Κίνας και ονειρεύεται να μπορέσει να εξελίξει προς το καλύτερο αυτή την πραγματικότητα.
Ο κινέζος προγραμματιστής ελπίζει μια μέρα να κυκλοφορήσει ένα video game σε μια παιχνιδομηχανή με παγκόσμια εμβέλεια, όπως είναι το PlayStation 4, το Xbox One, το Nintendo Wii U ή ακόμη και το επερχόμενο NX.
Ως το 2015 η χρήση αυτών των κυρίαρχων του κλάδου παιχνιδομηχανών ήταν απαγορευμένη στην Κίνα, γεγονός που δημιούργησε και γιγάντωσε τη μαύρη αγορά των βιντεοπαιχνιδιών όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούσαν να προμηθεύονται τις ξένες κονσόλες και τα παιχνίδια τους.

«Η άρση της απαγόρευσης έδωσε στους κινέζους προγραμματιστές ελπίδα ότι η υφιστάμενη κατάσταση της αγοράς θα μπορούσε να αλλάξει»
λέει ο Ζου στη βρετανική εφημερίδα.
Η Pixpil εργάζεται το τελευταίο διάστημα σε ένα παιχνίδι που ονομάζεται Eastward και δεν μοιάζει ιδιαίτερα με τα video games που κατασκευάζονταν ως τώρα στην Κίνα και είχαν σκοπό να βγάλουν χρήματα και να προσελκύουν τεράστια ακροατήρια «πεινασμένα» για ανταγωνισμό. Το Eastward, όπως υποστηρίζουν οι δημιουργοί του, έχει ταπεινή προέλευση, «μια πιο ήσυχη ιστορία να διηγηθεί και μια πολύ μεγαλύτερη φιλοδοξία».
Τον περασμένο Φεβρουάριο η εταιρεία βρήκε έναν εξωτερικό επενδυτή, αναπτύχθηκε γρήγορα, προσέλαβε νέο προσωπικό και αναγκάστηκε να μετακομίσει σε μεγαλύτερα γραφεία προκειμένου να στεγάσει, όπως λέει ο Ζου, «το όνειρό της να αλλάξει μια για πάντα την κινεζική αγορά των βιντεοπαιχνιδιών».

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk