Περίπου 100 εκατ. ευρώ θα επενδυθούν για την πλήρη ενσωμάτωση των αλυσίδων My Market και Βερόπουλος έως το 2018.

Υπενθυμίζεται ότι η Βερόπουλος είχε εξαγοραστεί τον Φεβρουάριο του 2016 από τη METRO AEBE, μητρική της My Market.
Tο έργο της ενοποίησης των δύο αλυσίδων βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της η ΜETRO, πρόκειται για ένα πολυδιάστατο και ιδιαίτερα απαιτητικό έργο, που περιλαμβάνει τόσο αλλαγές στις ταμπέλες, στην εσωτερική διακόσμηση και σήμανση των καταστημάτων, όσο και αναβάθμιση στον εξοπλισμό, στα μηχανογραφικά συστήματα, αλλά και στην εκπαίδευση και κατάρτιση του συνόλου των εργαζομένων σύμφωνα με τις αρχές, τις αξίες και την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρίας.
Όπως έγινε γνωστό, από τον Φεβρουάριο του 2016 έχουν αλλάξει οι ταμπέλες και η εσωτερική σήμανση σε 82 καταστήματα σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, ενώ σε 29 καταστήματα έχει πραγματοποιηθεί σημαντική αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα και έχουν διοργανωθεί επίσημα εγκαίνια για το καταναλωτικό κοινό.
Όπως σημειώνει η εταιρία, μέσα στο 2016 έχουν ανοίξει τρία νέα καταστήματα My market στο Χαλάνδρι, στην Ανάβυσσο και στα Μέγαρα, ενώ πριν από λίγο καιρό η εταιρία ανακοίνωσε και την απόκτηση νέου Κέντρου Διανομής στη Θεσσαλονίκη.
Έως το τέλος του 2016, αναμένεται να υλοποιηθούν εγκαίνια συνολικά σε 60 καταστήματα της πρώην Βερόπουλος σε όλη την Ελλάδα, ενώ η αλλαγή στις ταμπέλες θα έχει ολοκληρωθεί στο σύνολο του δικτύου έως το τέλος Σεπτεμβρίου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, για όποιον επιθυμεί να παρακολουθεί από κοντά και να ενημερώνεται για τη συνεχή εξέλιξη και την πρόοδο του έργου της ενοποίησης, τα My market δημιούργησαν στην ιστοσελίδα τους ένα «εργαλείο ενημέρωσης» μέσω του οποίου μπορεί να δει κανείς τα εγκαίνια που έχουν ήδη γίνει και πού, καθώς και αυτά που πρόκειται να γίνουν τους προσεχείς μήνες.
Σήμερα, το δίκτυο των My Μarket αριθμεί πλέον περισσότερα από 230 σημεία σε όλη την Ελλάδα και απασχολεί περίπου 9.200 εργαζόμενους, αριθμός που αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τα αμέσως επόμενα χρόνια.