Έκριναν λίγα τα 300 εκατ. ευρώ – Πούλησαν με 45 λέει η Αντιπολίτευση για ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Βρίθουν ειρωνικών σχολίων οι ανακοινώσεις των κομμάτων της Αντιπολίτευσης για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. ευρώ, ανακαλώντας την αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ το 2013 στην τότε προσπάθεια ιδιωτικοποίησης της εταιρείας με επιδιωκόμενο τίμημα τα 300 εκατ. ευρώ. «Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ο ορισμός της προκλητικής εξαπάτησης, της αναξιοπιστίας και της ανικανότητας, που κοστίζει ακριβά στον ελληνικό λαό» τονίζει η ΝΔ.

Βρίθουν ειρωνικών σχολίων οι ανακοινώσεις των κομμάτων της Αντιπολίτευσης για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. ευρώ, ανακαλώντας την αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ το 2013 στην τότε προσπάθεια ιδιωτικοποίησης της εταιρείας με επιδιωκόμενο τίμημα τα 300 εκατ. ευρώ. «Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ο ορισμός της προκλητικής εξαπάτησης, της αναξιοπιστίας και της ανικανότητας, που κοστίζει ακριβά στον ελληνικό λαό» τονίζει η ΝΔ.

«Το 2013 ο ΣΥΡΙΖΑ, διά στόματος του κ. Σταθάκη, χαρακτήριζε “ξεπούλημα” τα 300.000.000 ευρώ που αξίωνε η τότε κυβέρνηση για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ» τονίζει η Νέα Δημοκρατία και συνεχίζει:

«Μετά από 18 μήνες η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, που με την καταστροφική της πολιτική και την απαράδεκτη καθυστέρηση οδήγησε σε απαξίωση την περιουσία του Δημοσίου, έρχεται σήμερα και πουλάει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 45.000.000 ευρώ».

«Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ο ορισμός της προκλητικής εξαπάτησης, της αναξιοπιστίας και της ανικανότητας, που κοστίζει ακριβά στον ελληνικό λαό» καταλήγει η ΝΔ.

Την παράνοια που ζει η χώρα βλέπει το Ποτάμι στην ιστορία ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του, «η ιστορία ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ αποτυπώνει όλη την παράνοια που ζούμε στη χώρα.»

» Πριν από 2 χρόνια, όταν επρόκειτο να ιδιωτικοποιηθεί η εταιρεία, ο κ. Σταθάκης κι ο ΣΥΡΙΖΑ έβρισκαν προκλητικά χαμηλό το τίμημα των 300 εκατομμυρίων. Σήμερα και αφού οι διάφορες επιδοτήσεις έχουν στοιχίσει στον έλληνα φορολογούμενο 750 εκατομμύρια, η εταιρεία πωλείται για 45 εκατομμύρια.»

» Ποιος πληρώνει τη διαφορά των επιδοτήσεων που δόθηκαν και των 245 εκατομμυρίων που δεν εισπράχθηκαν; Όχι φυσικά, τα στελέχη της κυβέρνησης, αλλά αυτοί που πληρώνουν πάντα».

«Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ο μόνος τρόπος ανάπτυξης της εταιρείας. Κι αν είχε γίνει στο χρόνο που έπρεπε τα οφέλη θα ήταν πολύ μεγαλύτερα» τονίζει το ΠΟΤΑΜΙ, του οποίου η ανακοίνωση καταλήγει με ΥΓ αφιερωμένο στον υπουργό Υποδομών Χρ.Σπίρτζη:

«ΥΓ. Ας φροντίσουν οι συνάδελφοι του υπουργοί, να συμπαρασταθούν τουλάχιστον στον κ. Σπίρτζη. Δεν είναι και λίγο να υπογράφεις εσύ να δοθούν αυτά που κατήγγελλες ότι ξεπουλιούνται».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Πολιτική
ΒΗΜΑτοδότης
  • Βηματοδότης Η γιορτή της δημοκρατίας και η παραφωνία Βελόπουλου Το κεντρικό σύνθημα στη δεξίωση για την 47η επέτειο από την... ΒΗΜΑτοδότης |
Σίβυλλα
Helios Kiosk