Η χθεσινή υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης 14 αεροδρομίων της χώρας στην γερμανική Fraport με αντίτιμο 1,2 δισ ευρώ θάπρεπε να αντιμετωπιζόταν με πανηγυρισμούς από την κυβέρνηση αφού αποτελεί το πρώτο ουσιαστικό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση της επανεκκίνησης της ελληνικής οικονομίας.
Το ντίλ είναι πολύ καλό. Η ελληνική κυβέρνηση που δεν είχε τους πόρους για να εκσυγχρονίσει τα αεροδρόμια – πολλά από τα οποία βρίσκονται σε συνθήκες της δεκαετίας του 70 – τα παραχωρεί για 40 χρόνια στην γερμανική εταιρεία η οποία εκτός από το 1,4 δισ που πληρώνει στο ελληνικό κράτος υποχρεούται να επενδύσει 330 εκατομμύρια ευρώ ως το 2020 ώστε να αναβαθμίσει στο έπακρον τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Ο Πρόεδρος του ΤΑΥΠΕΠ Στέργιος Πιτσιόρλας μίλησε για ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία η οποία κερδίζει βήμα – βήμα τις διεθνείς αγορές μετά και την ανακεφαλαιοποίηση των ελληνικών τραπεζών για να μπει ξανά στο δρόμο της ανάπτυξης.
Την ίδια στιγμή ο Πρωθυπουργός με μήνυμά του στο επενδυτικό φόρουμ “Invest in Greece” προσπαθούσε να παρουσιάσει τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας για την προσέλκυση ξένων επενδύσεων αναφερόμενος σε μία σειρά δραστικών μεταρρυθμίσεων και αλλαγών που εφαρμόζονται με στόχο τη δημιουργία ενός σταθερού και επενδυτικά φιλικού περιβάλλοντος, όπως η φορολογική μεταρρύθμιση και η καταπολέμηση της φοροδιαφυγής..
Κι όμως ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης – στην δική του ιδεοληπτική πραγματικότητα – όχι μόνο δεν πανηγύριζε για την υπογραφή της σύμβασης αλλά εξέφραζε και την θλίψη του στη Βουλή για την ιδιωτικοποίηση. “Υπογράψαμε τη σύμβαση με πολύ πόνο αλλά είναι μέσα στις δεσμεύσεις που έχει η χώρα” είπε χαρακτηριστικά κάνοντας μάλιστα επίθεση στην ΝΔ για την διαπραγμάτευση που είχε κάνει με την γερμανική εταιρεία !
Ωστόσο με νοοτροπία…Λαφαζάνη ή τη νοοτροπία ΠΑΣΟΚ της δεκαετίας του 80,είναι φανερό ότι η κυβέρνηση Τσίπρα δεν μπορεί να προχωρήσει με γοργούς ρυθμούς την επανεκκίνηση της οικονομίας – πράγμα απολύτως απαραίτητο για να μειωθεί η ανεργία και να αρχίσει πάλι να γυρίζει ο τροχός της παραγωγής.
Κι η μεν σύμβαση με τους Γερμανούς της Fraport είχε προχωρήσει επί ΝΔ – ΠΑΣΟΚ. Όλες οι άλλες ιδιωτικοποιήσεις,όμως, που δεν έχουν ολοκληρωθεί (Ελληνικό, COSCO, μικρή ΔΕΗ, Αστέρας κλπ) πώς θα γίνουν όταν οι αρμόδιοι υπουργοί της κυβέρνησης κ.κ. Σπίρτζης, Δρίτσας, Σκουρλέτης εξακολουθούν να τις υποσκάπτουν μη αντιλαμβανόμενοι τα οφέλη τους για τη χώρα;
Όσο η κυβέρνηση πατάει σε δυο βάρκες,και χρησιμοποιεί δύο γλώσσες στο θέμα των ιδιωτικοποιήσεων,τόσο η χώρα θα προχωράει σημειωτόν ενώ θα πρέπει να τρέχει κατοστάρι.



