Λίγο προτού η πρώτη γενιά του Peugeot 208 συμπληρώσει ένα εκατομμύριο πωλήσεις, η γαλλική φίρμα πράττοντας το αυτονόητο, ανανέωσε το best-seller της ποντάροντας ταυτόχρονα σε δύο σημεία: στις δυνατότητες εξατομίκευσης της εμφάνισης και του εσωτερικού του και στην τεχνολογία που υιοθετεί, προκειμένου να διατηρήσει την πρώτη θέση των πωλήσεων ανάμεσα στα supermini της ευρωπαϊκής αγοράς και στο μέλλον.
Η αντίστοιχη επιτυχία το 2014 σε μια τόσο ανταγωνιστική κατηγορία επέβαλε προσοχή στις αλλαγές και έμφαση σε λεπτομέρειες, όπως τα φωτιστικά σώματα με 3D LED στοιχεία, η τρισδιάστατη γρίλια, οι προβολείς ομίχλης και οι νέας σχεδίασης τροχοί διαστάσεων 15, 16 και 17 ιντσών.
Στο σωστό χρώμα, το τρίθυρο ή το πεντάθυρο αμάξωμα του 208, που δεν υπερβαίνει σε μήκος τα 4 μέτρα, αποπνέει φινέτσα και ανάλογα με την έκδοση παιδικότητα ή δυναμισμό, λειτουργώντας ως καμβάς πάνω στον οποίο αποτυπώνεται η αισθητική του ιδιοκτήτη του.
Αντίθετα, στο εσωτερικό του είναι η τεχνολογία που δίνει τον τόνο του 21ου αιώνα, με το i-Cockpit να συνδυάζει το μικρότερο τιμόνι με τον υπερυψωμένο πίνακα οργάνων και τη μεγάλη οθόνη αφής η οποία περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό μετά το δεύτερο επίπεδο.
Μέσω αυτής παρέχεται άμεση και εύκολη πρόσβαση στον χειρισμό όλων των λειτουργιών που αφορούν το ηχοσύστημα, την πλοήγηση, το τηλέφωνο, τις πληροφορίες για το αυτοκίνητο και την πρόσβαση στο Διαδίκτυο.
Ταυτόχρονα εξασφαλίζει καλύτερη on-board διασύνδεση μέσω Bluetooth και USB, πρόσβαση σε εφαρμογές από την πλατφόρμα PEUGEOT Connect Apps αλλά και στο σύστημα MirrorScreen που αναπαράγει το περιεχόμενο ενός smartphone στην οθόνη του αυτοκινήτου με πλήρη λειτουργικότητα.
Ανάμεσα στα επίπεδα εξοπλισμού του γαλλικού supermini ξεχωρίζει αυτό με τα διακριτικά GT Line, το οποίο συνδυάζεται με κινητήρες βενζίνης 110 ίππων και diesel 100 και 120 ίππων και συνδέει τις υπόλοιπες εκδόσεις του 208 με την κορυφαία GTi.
Παράλληλα, το νέο Peugeot 208 είναι ένα από τα ελάχιστα μοντέλα στην κατηγορία του που διαθέτει, προαιρετικά, πλήρως ενεργητικό και αυτόματο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Park Assist, κάμερα οπισθοπορείας και Active City Brake που αποτρέπει τη σύγκρουση με άλλο όχημα ή αντικείμενο στη περίπτωση που ο οδηγός δεν αντιδράσει έγκαιρα, λειτουργώντας σε αστικό περιβάλλον και σε ταχύτητες ως 30 χλμ. / ώρα. Ενα στοιχείο που συνέβαλε καθοριστικά και στην επίτευξη της κορυφαίας διάκρισης των πέντε αστέρων στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP.
Στη γλώσσα των αριθμών


Ισως η πιο ιδιαίτερη επιλογή της Peugeot για το 208 αφορά την γκάμα των κινητήρων του, με πλουραλισμό εκδόσεων ισχύος από μηχανικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου που συνθέτουν ορισμένες από τις πιο εύστοχες προτάσεις της αγοράς.
Ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 BlueHDi αποδίδει 75, 100 και 120 ίππους, σε συνδυασμό με μηχανικά κιβώτια πέντε και έξι ταχυτήτων, καταναλώνοντας μόλις από 3,0 λίτρα / 100 χλμ. και εκλύοντας από 79 γραμμ. CO2 / χλμ.
Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης είναι ευρύτερη σε κυβισμό και απόδοση, αποτελούμενη από τον τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό 1.2 PureTech (82 ίπποι), τον turbo 1.2 PureTech των 110 ίππων και τον επίσης turbo των 1,6 λίτρων με απόδοση 165 ίππους ο οποίος στο εμβληματικό 208 GTi αποδίδει 208 ίππους, με τιμή πώλησης 23.370 ευρώ.
Ωστόσο η τιμολογιακή βάση του ανανεωμένου Peugeot 208 στη χώρα μας βρίσκεται στα 13.390 ευρώ για τις εκδόσεις βενζίνης και στα 15.380 ευρώ για εκείνες με κινητήρες diesel.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ