κινητήρας: TFSI 1.395 κ.εκ.
ισχύς: 150 ίπποι / 5.000-6.000 σ.α.λ.
ροπή: 250 Nm / 1.500-3.500 σ.α.λ.
κιβώτιο ταχ.: μηχανικό 6 σχέσεων
κατανάλωση: 4,9 λίτρα / 100 χλμ.
0-100 χλμ.: 8,7 δευτερόλεπτα
τελική ταχ.: 210 χλμ./ώρα
service: 30.000 χλμ. ή 24 μήνες
ρύποι: 114 γραμμ. / χλμ.
τέλη κυκλοφορίας: 102,6 ευρώ
τιμή πώλησης: από 32.500 ευρώ (χωρίς απόσυρση)
ισχύς: 150 ίπποι / 5.000-6.000 σ.α.λ.
ροπή: 250 Nm / 1.500-3.500 σ.α.λ.
κιβώτιο ταχ.: μηχανικό 6 σχέσεων
κατανάλωση: 4,9 λίτρα / 100 χλμ.
0-100 χλμ.: 8,7 δευτερόλεπτα
τελική ταχ.: 210 χλμ./ώρα
service: 30.000 χλμ. ή 24 μήνες
ρύποι: 114 γραμμ. / χλμ.
τέλη κυκλοφορίας: 102,6 ευρώ
τιμή πώλησης: από 32.500 ευρώ (χωρίς απόσυρση)
Αν και στην αυτοκινητοβιομηχανία οι προηγούμενες αποδόσεις δεν εγγυώνται τις μελλοντικές, το νέο A4 δεν έχει τίποτε να φοβηθεί από τον πολύ σκληρό ανταγωνισμό του. Αντιθέτως, με κριτήριο συγκεκριμένες παραμέτρους βγαίνει μπροστά από αυτόν, αποδεικνύοντας ότι η εξέλιξη αντί της επανάστασης μπορεί να σε φέρει στο επιθυμητό σημείο, παρά τις αισθητικές ομοιότητες με το παρελθόν.
Το νέο A4 είναι εντελώς καινούργιο, έχει μεγαλύτερες διαστάσεις (μήκος 4,73, πλάτος 1,84 και ύψος 1,43 μέτρα) και μεταξόνιο 2,82 μέτρα. Σημαντικότερα όλων ωστόσο είναι τα μεγέθη του αεροδυναμικού συντελεστή (0,23) και του μειωμένου βάρους (ως και κατά 110 κιλά) σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του.
Με αυτά εκφράζεται ο κυρίαρχος ρόλος της τεχνολογίας στο premium sedan από το Ingolstadt το οποίο θα διατίθεται με τρεις βενζινοκινητήρες TFSI (150, 190, 252 ίππων) και τέσσερις diesel TDI (150, 190, 218 και 272 ίππων), ενώ για πρώτη φορά στην γκάμα του υπάρχει μοτέρ βενζίνης 1,4 λίτρων απόδοσης 150 ίππων.
Ανάλογα με την έκδοση ισχύος ο υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ μηχανικού κιβωτίου έξι ταχυτήτων ή αυτόματου S tronic επτά σχέσεων, ενώ το αυτόματο multitronic οκτώ ταχυτήτων συνδυάζεται αποκλειστικά με τον κορυφαίο τρίλιτρο πετρελαιοκινητήρα 3.0 TDI.
Στον θάλαμο επιβατών η νέα αρχιτεκτονική επιτείνει την αίσθηση ευρυχωρίας και στο πίσω κάθισμα, ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών φτάνει πλέον τα 480 λίτρα.
Επιστρέφοντας στο κεφάλαιο «τεχνολογία», το Α4 αποδεικνύεται Α8 υπό κλίμακα σε επίπεδο διαθέσιμων υποσυστημάτων, είτε αυτά αφορούν την ασφάλεια (αποφυγή συγκρούσεων ακόμη και σε διασταύρωση, Stop&Go cruise control, ασφαλής έξοδος από χώρους στάθμευσης, αναγνώριση λωρίδας, περιμετρική ορατότητα μέσω καμερών) είτε την άνεση και την ψυχαγωγία (ανασχεδιασμένο σύστημα MMI με οθόνη 8,3 ιντσών, Wi-Fi hotspot, ηχοσύστημα Β&Ο 3D στις κορυφαίες εκδόσεις και virtual cockpit με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών).
Στην Ελλάδα το νέο A4 θα διατίθεται από τον Νοέμβριο σε τιμές από 32.500 ευρώ, χωρίς το όφελος απόσυρσης, με τον κινητήρα 1.4 TFSI που αποδίδει 150 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Αν σπεύσετε να θεωρήσετε τη συγκεκριμένη έκδοση «βασική», θα διαψευστείτε τόσο από πλευράς εξοπλισμού όσο και από πλευράς δυνατοτήτων, καθώς το μοτέρ αυτό κινεί μια χαρά το προσανατολισμένο στην άνεση A4. Κρατήστε το τελευταίο στοιχείο καθώς ακόμη και αν αξιοποιήσετε το σύστημα Drive Select –με επιλογές Comfort, Auto και Dynamic –δεν θα διαπιστώσετε θεαματικές διαφορές, σίγουρα ωστόσο θα αντιληφθείτε ότι το πλαίσιο ανταποκρίνεται εξαιρετικά και το τιμόνι προσφέρει την καλύτερη από κάθε άλλη φορά αίσθηση στον οδηγό του.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ



