Mια άκρως ενδιαφέρουσα εκκίνηση και ένα εξίσου ανατρεπτικό τέλος επιφύλασσε το GP του Βελγίου, στο οποίο και επικράτησε με χαρακτηριστική ευκολία ο L. Hamilton.
O Βρετανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής που εκκινούσε από την πρώτη θέση, οδήγησε τον αγώνα χωρίς μάλιστα να απειληθεί από τον N. Rosberg ο οποίος έπεσε έως και την πέμπτη θέση, μετά από ένα κακό ξεκίνημα.
Με τον S. Perez και τoν D. Ricciardo να χάνουν σταδιακά έδαφος, ο Rosberg ανέκτησε μετά και την πραγματοποίηση του πρώτου pitstop τη δεύτερη θέση, ωστόσο, δεν έδειξε ικανός να διεκδικήσει κάτι παραπάνω από αυτό, ολοκληρώνοντας τον αγώνα σε απόσταση δύο δευτερολέπτων από την κορυφή.
Με στρατηγική ενός pitstop, ο S. Vettel βρέθηκε μια ανάσα από την τρίτη θέση, ωστόσο, δύο γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας το πίσω δεξί ελαστικό του μονοθεσίου του κλάταρε με αποτέλεσμα ο Γερμανός να βρεθεί εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας.
Την ατυχία του S. Vettel εκμεταλλεύτηκε ο R. Grosjean ο οποίος αν και εκκινούσε από την ένατη θέση, τερμάτισε τρίτος επιστρέφοντας στο βάθρο μετά από το αμερικανικό GP του 2013.
Με διαδοχικά προσπεράσματα στους τελευταίους γύρους του αγώνα, ο D. Kvyat κατάφερε να δει την καρό σημαία του τερματισμού από την τέταρτη θέση, σε αντίθεση με τον D. Ricciardo που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από μηχανική βλάβη και ενώ διεκδικούσε μια θέση μέσα στην πρώτη πεντάδα.
Πέμπτος βρέθηκε ο S. Perez και έκτος ο F. Massa, μπροστά από τον K. Raikkonen που έστω και δύσκολα υπερασπίστηκε την έβδομη θέση από τον ιδιαίτερα επιθετικό M. Verstappen, χαρίζοντας στη Ferrari πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.
Πίσω από τον 17χρονο Ολλανδό οδηγό της Τοro Rosso, την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Bottas και Ericsson, με τον Φιλανδό να πληρώνει ακριβά την απροσεξία της ομάδας της Williams κατά τη διάρκεια του πρώτου pitstop και την τοποθέτηση διαφορετικού τύπου ελαστικών στο μονοθέσιό του.