Τα καλά νέα προηγούνται: το Kadjar ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και οδηγικής αίσθησης, διαθέτοντας ένα ακριβές σύστημα διεύθυνσης που ενισχύει την αυτοπεποίθηση του οδηγού του στον δρόμο.
Ταυτόχρονα αποδεικνύεται ικανό παντού, ακόμη και σε λασπώδη εδάφη, χάρη στην ύπαρξη τετρακίνησης στην πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.6 dCi των 130 ίππων.
Η άμεση σχέση του Kadjar με το Qashqai, λόγω της εταιρικής σύζευξης Renault – Nissan, εξασφάλισε στους Γάλλους ένα εξαιρετικά στέρεο μηχανολογικό υπόβαθρο το οποίο εκείνοι επένδυσαν με το δικό τους στυλ. Με αυτό ως δεδομένο απολαμβάνεις την ποιότητα κύλισης στον αυτοκινητόδρομο και την ευελιξία του σε αστικές διαδρομές παρά το μήκος των 4,449 μέτρων, το οποίο ωστόσο αποδεικνύεται κρίσιμο για τον θάλαμο επιβατών.
Θεωρήστε δεδομένη την εύκολη πρόσβαση στο πίσω κάθισμα, τους άνετους χώρους και το πορτμπαγκάζ των 472 λίτρων. Η εικόνα του εσωτερικού είναι ευχάριστη και τα υλικά σωστά επιλεγμένα, με το σύστημα infotainment R-Link2 να λειτουργεί υποδειγματικά μέσω της έγχρωμης οθόνης 7 ιντσών.
Με δεδομένο ότι η ανάρτηση, τα κιβώτια ταχυτήτων και οι κινητήρες του Kadjar αποτελούν γνωστή ποσότητα λόγω Qashqai, οι Γάλλοι διαφοροποιήθηκαν αυξάνοντας από 115 σε 130 ίππους την ισχύ του turbo βενζινοκινητήρα 1.2 TCe, με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων.
Οικονομικότερη όλων είναι η επίσης δικίνητη αλλά πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.5 dCi με 110 ίππους, 99 γραμμ. CO2 / χλμ. και κατανάλωση 3,8 λίτρα / 100 χλμ. με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) έξι ταχυτήτων.
Στην κορυφή της γκάμας του Kadjar βρίσκεται ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 dCi με 130 ίππους, 320 Nm ροπής, κατανάλωση 4,3 λίτρα / 100 χλμ. και 113 γραμμ. CO2 / χλμ.
Ζητούμενο για το Kadjar στην Ελλάδα παραμένει η τιμή πώλησης, η οποία θα γίνει γνωστή αργότερα, καθώς οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ