Η απόφαση των Γερμανών να μη δημιουργήσουν μια ξεχωριστή γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων τούς επιτρέπει να κατασκευάζουν το e-Golf στην ίδια γραμμή παραγωγής με τις υπόλοιπες εκδόσεις του Golf απολαμβάνοντας ένα τεράστιο πλεονέκτημα σε ό,τι αφορά τον ρυθμό της ζήτησης και βέβαια την επένδυση που απαιτεί ένα τέτοιο εγχείρημα.
Αξιοποιώντας την πλατφόρμα MQB, επέλεξαν έναν ηλεκτροκινητήρα 85 kW (ισχύος 115 ίππων) με ροπή 270 Nm, που αντλεί ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου –με εγγύηση οκτώ ετών –τοποθετημένες κάτω από τα μπροστινά και τα πίσω καθίσματα για καλύτερη κατανομή βάρους. Η πλήρης φόρτισή τους απαιτεί 13 ώρες από απλή οικιακή πρίζα, 3 ώρες με τη χρήση επιτοίχιου φορτιστή και μόλις 30 λεπτά –για το 80% της χωρητικότητάς της –με τη χρήση ταχυφορτιστή.
Η πραγματική αυτονομία του κυμαίνεται μεταξύ 130 και 190 χλμ., απόσταση η οποία διαφοροποιείται ανάλογα με τη χρήση ενός από τα τρία οδηγικά προφίλ (Normal, Eco και Eco+) που παραμετροποιούν την απόδοση του μοτέρ, την απόκριση του γκαζιού, τη λειτουργία του κλιματισμού και τη μέγιστη ταχύτητα.
Η υψηλότερη τιμή της τελευταίας δεν υπερβαίνει ποτέ τα 140 χλμ./ώρα, αλλά τα 10,4” για τη διαδικασία «0-100 χλμ./ώρα» και τα 4,2” για τα «0-60 χλμ./ώρα» σού δίνουν την αίσθηση ότι οδηγείς κάτι σαν GTI, αν θυμηθείς ότι το βάρος του e-Golf ξεκινά από τα 1.510 κιλά.
Οδηγώντας, με το κιβώτιο μιας ταχύτητας, θα ανακαλύψεις τον ήχο της σιωπής, την καταιγιστική επιτάχυνση και τον «γλυκό» τρόπο που η ανάρτηση διαχειρίζεται το βάρος του e-Golf και τις όποιες οδηγικές σου ανησυχίες, σε συνδυασμό με το σωστά ζυγισμένο τιμόνι.
Δεν χρειάζεται να κάνεις κανέναν ουσιαστικό συμβιβασμό – ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 343 λίτρα -, ενώ αν χρησιμοποιήσεις ένα από τα τέσσερα προγράμματα ανάκτησης ενέργειας φτάνεις τελικά μακρύτερα από ό,τι λένε οι αριθμοί.
Το e-Golf κοστίζει στη Γερμανία 34.900 ευρώ, ενώ στην Ελλάδα αναμένεται στις αρχές του 2015.
ΜΙΚΡΑ ΝΕΑ
Αυξήθηκαν κατά περίπου 8% οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Φεβρουάριο, στοιχείο που αποδίδεται στη βελτίωση του οικονομικού κλίματος σε χώρες του Νότου και στις γενναίες εκπτώσεις που παρέχονται από τους κατασκευαστές. Ωστόσο, με 861.058 πωλήσεις, ο προηγούμενος μήνας ήταν ο δεύτερος χειρότερος Φεβρουάριος από το 2003.
MotoGP: πρεμιέρα στο Κατάρ
Ξεκινά σήμερα από την πίστα Λοσάιλ το παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP 2014, που περιλαμβάνει 18 αγώνες και θα ολοκληρωθεί στην Βαλένθια της Ισπανίας στις 9 Νοεμβρίου. Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς πραγματοποιείται στις 20.30 ώρα Ελλάδας και θα μεταδοθεί σε ζωντανή σύνδεση από το OTE Sport 3.
Boxster & Cayman GTS στη Ν. Υόρκη
Στις 16 Απριλίου ξεκινά η ετήσια Εκθεση Αυτοκινήτου της αμερικανικής μεγαλούπολης, στην οποία θα εμφανιστούν για πρώτη φορά οι εκδόσεις GTS των Porsche Boxster και Cayman, οι οποίες εφοδιάζονται με επίπεδο κινητήρα 3,4 λίτρων και αποδίδουν 330 και 340 ίππους αντιστοίχως.
Τη Formula 1 «βλέπει» η GM
Η είσοδος της υβριδικής τεχνολογίας στη F1 δημιουργεί νέες προκλήσεις για την General Motors, η οποία εξετάζει με ενδιαφέρον τη συμμετοχή στον κορυφαίο θεσμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού με «προίκα» την εμπειρία της στους αγώνες NASCAR και στόχο τη δημιουργία μιας 100% αμερικανικής ομάδας.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ



