Υπεγράφη την Πέμπτη στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ η σύμβαση για την κατασκευή του έργου ολοκλήρωσης της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα- Δομοκός, ύψους 374,2 εκατ. ευρώ.
Με το έργο αυτό κλείνει η «τρύπα» στον άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη, ενώ αναμένεται να μειωθεί αισθητά ο χρόνος της διαδρομής μεταξύ των δύο πόλεων, η οποία θα διανύεται πλέον σε τρεισήμισι ώρες.
Ανάδοχος για την κατασκευή του έργου είναι η κοινοπραξία «Κ/Ξ ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.- J &P-ΑΒΑΞ Α.Ε.- ΤΕΡΝΑ Α.Ε.». Το έργο χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας», στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ, περιόδου 2007-2013.
Ειδικότερα, το έργο αποτελεί τμήμα της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων του άξονα ΠΑΘΕΠ (Πάτρα- Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Ειδομένη- Προμαχώνας) και υλοποιείται, μεταξύ των σιδηροδρομικών σταθμών Τιθορέας και Δομοκού στο νομό Φθιώτιδας.
Η νέα χάραξη, μήκους 120 χλμ., έχει σχεδιασθεί για ταχύτητες 160- 200 χλμ. την ώρα και αντικαθιστά το ορεινό τμήμα της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής. Στο πρώτο τμήμα μεταξύ Σ.Σ. Τιθορέας και Σ.Σ. Λιανοκλαδίου περιλαμβάνεται η δίδυμη σήραγγα Καλλιδρόμου μήκους 9,036 χλμ., ενώ το δεύτερο τμήμα, μεταξύ Σ.Σ. Λιανοκλαδίου και Σ.Σ. Δομοκού, διασχίζει το όρος Όθρυς, με δίδυμη σήραγγα μήκους 6,38 χλμ..
Έπεσαν οι υπογραφές για τη σιδηροδρομική γραμμή «Τιθορέα- Δομοκός»
Υπεγράφη την Πέμπτη στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ η σύμβαση για την κατασκευή του έργου ολοκλήρωσης της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα- Δομοκός, ύψους 374,2 εκατ. ευρώ. Με το έργο αυτό κλείνει η «τρύπα» στον άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη, ενώ αναμένεται να μειωθεί αισθητά ο χρόνος της διαδρομής μεταξύ των δύο πόλεων, η οποία θα […]

Εργαζόμενοι στη σήραγγα Καλλιδρόμου, στην Τιθορέα, την Τρίτη 20 Μαρτίου 2012. Ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μαυρουδής Βορίδης επισκέφτηκε τις σήραγγες για να ελέγξει την πορεία των έργων. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΛΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ (File: GRE11058394.jpg )
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


