Το 2007 η βρετανική εφημερίδα «Daily Mail» αποφάσισε να κάνει δραστικές αλλαγές στην ηλεκτρονική της έκδοση που μέχρι εκείνη την εποχή κατέγραφε πενιχρή επισκεψιμότητα. Οι υπεύθυνοι αποφάσισαν να φορτώσουν την ιστοσελίδα με φωτογραφίες διασήμων και «ρεπορτάζ» από τη ζώνη του λυκόφωτος όπου κυριαρχούν τα φλας των παπαράτσι. Επέλεξαν επίσης να συμπληρώσουν την εικόνα με βίντεο από χαριτωμένα ζωάκια, περίεργες ψευδοειδήσεις και «εντυπωσιακές αποκαλύψεις». Τα πιο σοβαρά ρεπορτάζ δεν απουσιάζουν εντελώς, αλλά η παρουσία τους είναι μάλλον αναιμική.
Σήμερα η «Daily Mail» με 19,3 εκατ. επισκέπτες τον μήνα είναι η τρίτη κατά σειρά εφημερίδα με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στις ΗΠΑ, μετά τους «New York Times» και τη «Washington Post» σύμφωνα με στοιχεία της Comscore. Σε παγκόσμιο επίπεδο καταγράφει τη δεύτερη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα αγγλόφωνης εφημερίδας μετά τους «New York Times», ενώ στη Βρετανία έρχεται πρώτη.
Την ίδια στιγμή βλέπει τα διαφημιστικά της έσοδα να σημειώνουν σταθερή αύξηση, γεγονός που αποτελεί σχεδόν θαύμα στη σύγχρονη πραγματικότητα των παραδοσιακών μέσων ενημέρωσης. Ο πρόεδρος της εταιρείας Σον Ο’ Νιλ δήλωσε ότι όποιος θέλει να διαφημιστεί στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας πρέπει να έρθει σε επαφή με το εμπορικό της τμήμα, δεδομένου ότι δεν πωλούν διαφημιστικό χώρο σε online δημοπρασίες.
Οι βομβιστικές επιθέσεις στη Βοστώνη έκαναν την «Daily Mail» να σπάσει το ρεκόρ των 8,9 εκατ. επισκεπτών σε μία ημέρα στις ΗΠΑ, ωστόσο οι υπεύθυνοι της εφημερίδας παραδέχονται ότι το 25% των επισκεπτών διαβάζουν ρεπορτάζ που αφορούν τη σόουμπιζ, με εντυπωσιακές φωτογραφίες και κραυγαλέους τίτλους.
Το lifestyle, όπως όλα δείχνουν, όχι μόνο δεν έχει πεθάνει, αλλά συνεχίζει να αποτελεί βασικό μοχλό στη βιομηχανία του θεάματος.



