Σε μια ανακολουθία από αυτές που συνηθίζονται τα τελευταία χρόνια για λόγους ρυθμών παραγωγής ή marketing, η άφιξη της τετρακίνητης Hybrid 4 έκδοσης του Grandland X προηγήθηκε χρονικά της δικίνητης, ανεβάζοντας τον πήχη και δημιουργώντας προσδοκίες για αυτή, με δεδομένο ότι η ουσιαστική διαφορά ανάμεσα στα δύο μοντέλα εντοπίζεται στην απουσία ενός ηλεκτροκινητήρα, άρα και στη μείωση της ισχύος του plug-in υβριδικού συνόλου

Στο δικίνητο Grandland X Hybrid λοιπόν συνυπάρχουν ο turbo κινητήρας βενζίνης των 1,6 λίτρων και ένας ηλεκτροκινητήρας συνδυαστικής απόδοσης 224 ίππων και 360 Nm ροπής, που μεταφέρονται αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς μέσω του γνωστού αυτόματου κιβωτίου 8 ταχυτήτων.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω