Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
Ο τουρισμός στην Ελλάδα συγκεντρώνει το 11% όσων αναζητούν «ήλιο και θάλασσα», σύμφωνα με έκθεση - Ο Αύγουστος, η κλιματική αλλαγή και το αεροπλάνο.
Οι διατάξεις στο νέο Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τον Τουρισμόγια όσον αφορά το Airbnb συγκεντρώνουν τις πρώτες αντιδράσεις των τουριστικών επιχειρήσεων.
Αναμένεται η παρέμβαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τις τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Το παράδειγμα της γραμμής Θήρας - Ίου.
Τα slots, που είναι αρκετά διαδεδομένα στις αερομεταφορές, εξασφαλίζουν τα δρομολόγια σε συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες στα λιμάνια.
Στην Επιτροπή Ανταγωνισμου ο Χρήστος Στυλιανίδης για τις τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Τα παραδείγματα της Μυκόνου και της Σαντορίνης «χτυπούν» καμπανάκι για τον τουρισμό. Η ανάγκη στροφής σε πιο βιώσιμες λύσεις
Πρόκειται για ξενοδοχειακές μονάδες σε διάφορες περιοχές της χώρας αλλά κυρίως παραθαλάσσιες, που «αναζητούν» ένα νέο πιο ελπιδοφόρο μέλλον.
Στα 2 εκατ. ευρώ οι περυσινές οφειλές σε Έλληνες ξενοδόχους.
Πώς προχωρά η διαδικασία αναβάθμισης των λιμανιών - Τα project σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη
«Κρυφτούλι» με τις μεταγγίσεις πετρελαιοειδών φορτίων από δεξαμενόπλοια του «σκιώδους στόλου» που έχει δημιουργήσει η Ρωσία για να παρακάμψει τις διεθνείς κυρώσεις.
Είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους και πιο ανθεκτικούς τομείς του τουρισμού καθώς κερδίζει έδαφος μεταξύ του πληθυσμού ως εναλλακτικός τρόπος διακοπών
Η ναυτιλία αναζητεί συνεχώς καινοτόμες προτάσεις για πιο σύγχρονα πλοία, επιδιώκει μονίμως οικονομίες κλίμακας, αναζητεί επιμόνως ασφαλείς λύσεις για τη μεταφορά ανθρώπων και προϊόντων, επιζητεί διακαώς επάρκεια προσφερόμενων καυσίμων.
Ο άγνωστος πόλεμος για την απαλλαγή της ναυτιλίας από τον άνθρακα και τα εναλλακτικά καύσιμα - Οι θέσεις της ΕΕ και της Κίνας και οι προτάσεις που υποστηρίζονται και από την Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών.
Στα 215,9 δισ. ευρώ ανήλθαν οι εισροές των θαλάσσιων μεταφορών στο ισοζύγιο της χώρας από την έναρξη της δημοσιονομικής κρίσης το 2010 μέχρι το 2023.
Ο πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ναυτικής Τεχνολογίας, Νίκος Λιάπης, μιλάει για την ένταξη της ναυτιλίας στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Εμπορίας Ρύπων
Οι επιθέσεις σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα ανάγκασαν σχεδόν όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να πλεύσουν γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας, προσθέτοντας 10% στις μέσες αποστάσεις πλεύσης και στη ζήτηση πλοίων.
Aναμένεται να φτάσει σε περίπου 625-685 εκατομμύρια τόνους ετησίως το 2040 – Nέες επενδύσεις σε νεότευκτα πλοία που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα
Η μικρή αύξηση του στόλου σε συνδυασμό με την αύξηση των αποστάσεων πλεύσης λόγω της κατάστασης στον Κόλπο του Αντεν και στην Ερυθρά Θάλασσα καθώς και των συνεπειών των κυρώσεων σε βάρος της Ρωσίας δημιουργούν τις προϋποθέσεις για μεγαλύτερη ζήτηση
Οι εκτιμήσεις της Bimco για τις επιπτώσεις της ανάπτυξης των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στη συγκεκριμένη αγορά.