Ενα πλήρως οργανωμένο παγοδρόμιο για την ψυχαγωγία και την άθληση μικρών και μεγάλων φιλοξενεί εφέτος τον χειμώνα το Αίθριο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
Ο Κρίστοφ Εσενμπαχ υπήρξε ο ίδιος πρόσφυγας. Ξέρει από πρώτο χέρι τι σημαίνει να αγωνιά κανείς για την επιβίωση, να ανησυχεί αν θα γίνει αποδεκτός στο νέο περιβάλλον.
«Θυμάμαι, σε μια απογευματινή, πετάχτηκα έξω από το καμαρίνι ακούγοντας μια φωνή να σπάζει τα τζάμια. "Είναι μια καινούργια.
Το πρώτο τηλεφώνημά μου, νωρίς το απόγευμα της περασμένης Δευτέρας, τον βρήκε απασχολημένο.
Μια εμβληματική χορογραφία που «σφράγισε» την πρώτη και μοναδική μεταξύ τους συνεργασία το 1983 αναβιώνουν τρία ηχηρά ονόματα της πρωτοπορίας της αμερικανικής τέχνης στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση.
Σκάνδαλο στο Ελληνικό Φεστιβάλ; Ο οργανισμός ζημίωσε τω όντι περί τα 2.700.000 ευρώ το ελληνικό Δημόσιο; Αυτό φέρεται να προκύπτει από την σχετική έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους/ Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων σύμφωνα με δημοσίευμα της «Εφημερίδας των Συντακτών» την Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου.
«Οταν σμίγει ο κόσμος της όπερας με τον κόσμο της μόδας, το αποτέλεσμα είναι μια δημιουργική έκρηξη» έγραψαν οι «Sunday Times»
Μια παράσταση για τη χαρά της ζωής, το σύντομο του βίου και την ανάγκη να επενδύσουμε στις αξίες που μας φέρνουν πιο κοντά
Προηγήθηκε το «Μέντιουμ» του Τζιανκάρλο Μενότι και το «Bon Appetit» του Αμερικανού
Ηταν περίπου 20 λεπτά μετά τις 5 το απόγευμα της Τρίτης 3 Νοεμβρίου όταν το νερό άρχισε να τρέχει και πάλι στη θρυλική Fontana di Trevi
Σε ένα ταξίδι γνωριμίας του αρχαιότερου φιλολογικού συλλόγου στην Ελλάδα αλλά και συνδιαμόρφωσης της επόμενης ημέρας του καλεί τους Αθηναίους ο «Παρνασσός»
Το σκάνδαλο είναι άραγε αναγκαίο προκειμένου να δικαιολογήσει ένας σκηνοθέτης όπερας την ύπαρξή του;
Mε τον εμβληματικό «Ταγχόιζερ» του Βάγκνερ, μία από τις απαιτητικότερες και μεγαλύτερες
Πώς μπορεί άραγε η φουστανέλα να εμπνεύσει έναν καινοτόμο δημιουργό ο οποίος τις τελευταίες δύο δεκαετίες έχει αποδείξει ότι είναι πολύ περισσότερα από σχεδιαστής μόδας;
Να απενοχοποιήσουν την όπερα. Να απευθυνθούν σε νέου τύπου κοινό. Να συστήσουν στον κόσμο τη σύγχρονη λυρική δημιουργία.
«Γίνονται ακόμη τόσες διαδηλώσεις στην Αθήνα;» ρωτά από την άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής ο Ζούμπιν Μέτα.
Η εφετινή χρονιά στο θέατρο Ολύμπια έχει χαρακτήρα αναμφίβολα ιδιαίτερο. Είναι η τελευταία πλήρης
«Τι είναι η τέχνη; Πορνεία» έγραψε ο Μποντλέρ στα «Απόκρυφα ημερολόγιά» του. Με τη φράση αυτή ο γάλλος ποιητής θέλησε να αποδώσει τον βαθμό στον οποίο επηρέασε ο αγοραίος έρωτας την καλλιτεχνική παραγωγή της πατρίδας του στα μισά του 19ου αιώνα.
Τόπος μάθησης και πολιτισμού αλλά και χώρος τιμωρίας. Το πρώτο δημόσιο κτίριο που οικοδομήθηκε στο νεότερο ελληνικό κράτος.