Την καλλιτεχνική ματιά και το ταλέντο των μαθητών ανέδειξαν οι ειδικές διακρίσεις για σκίτσα, κόμικ, και γραφιστικές συνθέσεις στο πλαίσιο του 1ου Πανελλήνιου και Παγκύπριου Διαγωνισμού Σχολικών Εφημερίδων «Το ΒΗΜΑ των Μαθητών», που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε όσα συνέβησαν από το Live Blog του ΒΗΜΑΤΟΣ.
Την επιλογή των σκίτσων έκανε η διακεκριμένη σκιτσογράφος του ΒΗΜΑΤΟΣ Έφη Ξένου, ενώ τα βραβεία απένειμε η καθηγήτρια Βιοχημείας και Εμβιομηχανικής του ΕΚΠΑ, διευθύνουσα σύμβουλος του Ευγενίδειου Θεραπευτηρίου και μέλος της κριτικής επιτροπής, κυρία Έφη Μπάσδρα.
Καλύτερα κόμικ
Διάκριση δόθηκε στη Νεφέλη Ακτύπη, μαθήτρια Μουσικό Σχολείο Ζακύνθου «Παύλος Καρρέρ». Το σκίτσο της δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα του σχολείου «Μελωδική Πένα». Το βραβείο παρέλαβε από την κα. Μπάσδρα η μαθήτρια αυτοπροσώπως.

Το κόμικ της Νεφέλης Ακτύπη.
Μία ακόμα διάκριση στην ίδια κατηγορία δόθηκε στον μαθητή Απόστολο Ντέλιο, ο οποίος δημοσίευσε τη δημιουργία στην εφημερίδα του σχολείου του «Μαθητικός Αντίλογος», η οποία εκπροσώπησε στον Διαγωνισμό το 6ο ΓΕΛ Τρικάλων. Το βραβείο παρέλαβε ο μαθητής συνοδευόμενος από την υπεύθυνη καθηγήτρια της εφημερίδας, Λουίζα Παπάντου.

Το κόμικ του Απόστολου Ντέλιου.

Πηγή: SOOC
Καλύτερη εικαστική σύνθεση
Η διάκριση καλύτερης εικαστικής σύνθεσης απονεμήθηκε στην Ελένη Γαβριλοπούλου (εφημερίδα ΒΗΜΑ της Γαστούνης, ΓΕΛ Γαστούνης) και το παρέλαβε η μαθήτρια μαζί με την καθηγήτρια Αγγελική Μυλωνά.

Πηγή: SOOC

Η εικαστική σύνθεση της Ελένης Γαβριλοπούλου.
Καλύτερο σκίτσο
Το καλύτερο σκίτσο παρουσίασε η Μαριάντζελα Κάρτσιου (εφημερίδα ΒΗΜΑ ΤΟ DOTES, 3ο ΓΕΛ Σερρών).

Το σκίτσο της Μαριάντζελας Κάρτσιου.
Καλύτερη γραφιστική σύνθεση
Τη διάκριση για την καλύτερη γραφιστική σύνθεση απέσπασε η συντακτική ομάδα της ΚΕΦ_ΗΜΕΡΙΔΑΣ από το 2ο ΓΕΛ Αργοστολίου, για τη συνολική αισθητική και τεχνική προσέγγιση της εφημερίδας.

Η γραφιστική σύνθεση που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «ΚΕΦ_ΗΜΕΡΙΔΑ» του 2ου ΓΕΛ Αργοστολίου.
Οι βραβεύσεις ανέδειξαν τη σημασία της οπτικής αφήγησης στον σχολικό λόγο, τιμώντας την τέχνη ως εργαλείο έκφρασης, κοινωνικής παρατήρησης και δημιουργικού σχολιασμού.







