Το ταχύπλοο σκάφος που προκάλεσε το δυστύχημα, την Τρίτη 16 Αυγούστου 2016, στην Αίγινα. Στο Λιμεναρχείο Αίγινας κρατείται ο οδηγός του ταχύπλοου που εμβόλισε τη λάντζα με τους παραθεριστές, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους τρεις επιβάτες και να τραυματιστούν άλλοι τρεις. Νεκροί είναι ο χειριστής της λάντζας, ένα παιδάκι 2 ετών και ένας άνδρας, τα στοιχεία του οποίου δεν έχουν ακόμη γίνει γνωστά, και εξετάζεται αν είναι ο πατέρας του παιδιού. Οι τραυματίες έχουν μεταφερθεί στο Κέντρο Υγείας Αίγινας για τις πρώτες βοήθειες και με ελικόπτερο θα διακομιστούν σε νοσοκομείο της Αθήνας. Στο Κέντρο Υγείας έχουν μεταφερθεί και οι υπόλοιποι επιβάτες της λάντζας, οι οποίοι έχουν μικροτραυματισμούς, αλλά κυρίως έχουν υποστεί ισχυρό σοκ. Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες από το Λιμενικό, φαίνεται το ταχύπλοο που είναι 8 μέτρων με ισχυρές μηχανές και καμπίνα κινείτο με μεγάλη ταχύτητα έπεσε με δύναμη πάνω στη λάντζα, την έκοψε στη μέση και την ανέτρεψε. Ένα ακόμη άτομο εντοπίστηκε νεκρό, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από το Λιμενικό, σε βάθος 20 μέτρων στην περιοχή όπου συνέβη το τραγικό δυστύχημα. Πλήρωμα του ΕΚΑΒ από την Αθήνα μεταβαίνει στο Κέντρο Υγείας της Αίγινας. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ ΑΠΕ-ΜΠΕ/ ΒΛΑΪΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ (File: 16976737.JPG )
According to maritime lawyer Nikolaos Gerasimou, as evident by the severity of the collision, the speed boat was moving at far higher speeds than what is defined as “safe” in the relevant legislation (London Convention of 1972).
Mr. Gerasimou also argued that the age and apparent health issues of the 77-year-old captain mean that he was unable to carry out the necessary maneuvers to avoid a collision, as outlined in the aforementioned rules.
The maritime lawyer also stressed that after the collision the captain of the Duende left the scene of the incident – furthter jeoperdizing the victims – and gave himself up three hours later.