Το Ηρώδειο ξαναγίνεται… Ωδείο: ούτε μία ούτε δύο ούτε τρεις αλλά έξι ορχήστρες θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ τους προσεχείς καλοκαιρινούς μήνες.
nnn
Οι μαέστροι, ανάμεσά τους εκείνοι που διευθύνουν την Καμεράτα, τη Λυρική, την μπάντα του Δήμου Αθηναίων αλλά και της ΕΡΤ, οργανώνονται.
nnn
Οπως και οι επτά θίασοι που πήραν το πράσινο φως για την Επίδαυρο –στους τέσσερις που είχαν ανακοινωθεί προστέθηκαν και οι τρεις που είχαν «κοπεί», δηλαδή ο «Πλούτος», η «Ορέστεια» και οι «Ορνιθες». Από 1ης Ιουλίου.
nnn
Παράλογα πράγματα.
nnn
Με «Το ζήτημα της Φαλακρής Τραγουδίστριας του Ευγένιου Ιονέσκο» και τον υπότιτλο «Συμβαίνουν αυτά καμιά φορά» ξεκινούν στο Θησείο οι παραστάσεις με τις ομάδες νέων και μάλλον άγνωστων καλλιτεχνών υπό τη σκέπη του Μιχαήλ Μαρμαρινού και «με δροσερό βλέμμα» (25-27 Απριλίου, σε σκηνοθεσία της Μαριλένας Κατρανίδου).
nnn
Μία από τις πιο εύστοχες κωμωδίες των Σακελλάριου – Γιαννακόπουλου μεταφέρει στη σκηνή του καλοκαιρινού Λαμπέτη ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης: «Ούτε γάτα ούτε ζημιά» με τον ανεπανάληπτο Βασίλη Λογοθετίδη –στη φωτογραφία ο Λαλάκης με τον σταθμάρχη του κόμβου Μίμη Φωτόπουλο και τη Λολότα Ρένα Στρατηγού.
nnn
Απώλεια: Ο Ερρίκος Μπελιές έφυγε από τη ζωή την περασμένη Τρίτη –ήταν 66 ετών. Εχοντας αφιερώσει το ένα τρίτο της ζωής του στον Σαίξπηρ, διάβαζε και έγραφε ασταμάτητα. Από τα τελευταία του, τα «Δώδεκα άγνωστα μονόπρακτα» του Τενεσί Γουίλιαμς (Ηριδανός).
nnn
Ξεκίνησε να μεταφράζει έργα του Σαίξπηρ τη δεκαετία του ’80 και ως το καλοκαίρι του 2004 ολοκλήρωσε τη μετάφραση και των 37 θεατρικών του Βάρδου –ήταν ο δεύτερος μετά τον Βασίλη Ρώτα.
nnn
Ενα έργο ζωής (όλα από τις εκδόσεις Κέδρος) για τον γαλλικής καταγωγής φιλόλογο, ποιητή και μεταφραστή που, όπως είχε πει μιλώντας πριν από λίγα χρόνια στο «Βήμα», «ούτε καν το είχαν υποπτευθεί, αλλιώς δεν θα τα είχα καταφέρει».
nnn
Αλλωστε δεν ήταν επιλογή ούτε «στοίχημα»: «Η τύχη με οδήγησε στον Σαίξπηρ. Είχα μια αγάπη για το έργο του ενώ παράλληλα δούλευα πεζά και ποίηση. Ξεκίνησα ως άσκηση. Η πτυχιακή μου στο Πανεπιστήμιο ήταν για το “Ρωμαίος και Ιουλιέτα”».
nnn
Κι ίσως γι’ αυτό και να το ξεχώριζε, χωρίς να αδικήσει τα υπόλοιπα: «Εχει μια απίστευτη τρυφεράδα. Εχει τη γλύκα του νεανικού έρωτα που δεν πρέπει να φύγει από τη ζωή των νέων».
nnn
Καλό ταξίδι.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ



