Φιλελεύθερος: Γνωστό από το 2013 το «λουκέτο» στις Κυπριακές Αερογραμμές

Η Λευκωσία γνώριζε εδώ και τουλάχιστον 15 μήνες το περιεχόμενο της απόφασης για τις Κυπριακές Αερογραμμές, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Φιλελεύθερος». Κατά την εφημερίδα, ο Νίκος Αναστασιάδης και πέντε υπουργοί που τον συνόδευαν στη συνάντηση με το Κολέγιο των Επιτρόπων (27 Νοεμβρίου 2013) έλαβαν γνώση των προθέσεων της Κομισιόν να κρίνει ως παράνομες τις κρατικές ενισχύσεις.

Η Λευκωσία γνώριζε εδώ και τουλάχιστον 15 μήνες το περιεχόμενο της απόφασης για τις Κυπριακές Αερογραμμές, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Φιλελεύθερος.

Κατά την εφημερίδα, ο πρόεδρος, Νίκος Αναστασιάδης, αλλά και πέντε υπουργοί που τον συνόδευαν στη συνάντηση με το Κολέγιο των Επιτρόπων στις 27 Νοεμβρίου 2013 έλαβαν γνώση των προθέσεων της Κομισιόν να κρίνει ως παράνομες τις κρατικές ενισχύσεις.

Οι ίδιες πληροφορίες του «Φιλελεύθερου» αναφέρουν ότι η κυπριακή κυβέρνηση είχε ενημερωθεί αρμοδίως από τον τότε Επίτροπο Ανταγωνισμού, Χοακίν Αλμούνια.

Αλλά και η τρόικα είχε ανάψει «κόκκινο» για το ενδεχόμενο ενίσχυσης των Κυπριακών Αερογραμμών, θεωρώντας ότι η Κυπριακή Δημοκρατία, ως κράτος που βρίσκεται εντός μνημονιακού προγράμματος, δεν πρέπει να παραχωρήσει ούτε σεντ προς έναν «προβληματικό» αερομεταφορέα.

Έγγραφο της ΕΕ, το οποίο είχε αποκαλύψει η εφημερίδα, εξουσιοδοτούσε τον τότε αρμόδιο Επίτροπο, Όλι Ρεν, να υπογράψει το αναθεωρημένο Μνημόνιο της Κύπρου, επισημαίνοντας τα εξής: «Απαιτείται όπως οι Αρχές (σ.σ. της Κύπρου) δεν υλοποιήσουν οποιαδήποτε μέτρα, τα οποία περιλαμβάνουν κρατική βοήθεια προς τις Κυπριακές Αερογραμμές, εκτός και εάν αυτά εγκριθούν από την Κομισιόν».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk