Συλλαλητήριο κατά της διαθεσιμότητας και των απολύσεων διοργανώνει η ΟΛΜΕ στις 12:30 το μεσημέρι έξω από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Θα προηγηθεί στις 8:30 πορεία από το ραδιομέγαρο της ΕΡΤ έως το υπουργείο.

Σήμερα, Τρίτη, συμπληρώνεται ένας χρόνος από την απόφαση του υπουργείου Παιδείας να θέσει σε καθεστώς διαθεσιμότητας πάνω από 2.000 εκπαιδευτικούς και να καταργήσει ειδικότητες (υγείας – πρόνοιας, εφαρμοσμένων τεχνών, αισθητικής – κομμωτικής) των ΕΠΑΛ και των ΕΠΑΣ.

«Ένα χρόνο μετά τη μαύρη ημέρα για την τεχνική, αλλά και ολόκληρη την εκπαίδευση, συνεχίζουμε τον αγώνα μας για να μην απολυθεί κανείς εκπαιδευτικός» τονίζει η ΟΛΜΕ σε σχετική της ανακοίνωση.

Εντωμεταξύ, για δραματικά μικρό αριθμό μεταθέσεων εκπαιδευτικών, οι οποίες μάλιστα δεν έχουν ακόμα ολοκληρωθεί, όπως προβλέπεται, ενώ τελειώνει ο Ιούλιος, κάνει λόγο η ΟΛΜΕ σε ανακοίνωσή της, καταγγέλλοντας προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας να μειώσει τον αριθμό των μεταθέσεων, καθώς και ότι δεν λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες των σχολείων.

«Ενώ προβλέπεται οι μεταθέσεις να γίνονται πριν τη λήξη του σχολικού έτους και οι συνάδελφοι να τοποθετούνται στα σχολεία πριν το καλοκαίρι, για δεύτερη συνεχή χρονιά και ενώ τελειώνει ο Ιούλιος, οι μεταθέσεις δεν έχουν ολοκληρωθεί» αναφέρει η ΟΛΜΕ, προσθέτοντας ότι το υπουργείο «προσπαθεί να εμφανίσει ελάχιστες κενές οργανικές θέσεις για μετάθεση, τη στιγμή που μόνο οι αποχωρήσεις από το καλοκαίρι του 2013 έως σήμερα ανέρχονται στις εφτά χιλιάδες».

«Η διαδικασία των μεταθέσεων απαιτεί διαφάνεια και άμεση κοινοποίηση των αποφάσεων και των πινάκων μετάθεσης. Είναι απαράδεκτο να απαγορεύεται στους αιρετούς εκπροσώπους του κλάδου να μην ενημερώνουν για τις αποφάσεις των Υπηρεσιακών Συμβουλίων σε τόσο σοβαρά ζητήματα που κρατούν σε αγωνία χιλιάδες συναδέλφους» προσθέτει η Ομοσπονδία των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης και καταλήγει:

«Απαιτούμε να γίνουν όσο το δυνατόν περισσότερες μεταθέσεις, αφού ληφθούν υπόψη οι πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσηςκαι η αποτελεσματικότερη άσκηση του εκπαιδευτικού έργου θεσμοθετώντας: 20 μαθητές στο τμήμα, επαναφορά του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών, υπολογισμό στον αριθμό των τμημάτων των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία, λειτουργία όλων των υποστηρικτικών δομών, διορισμούς εκπαιδευτικών τουλάχιστον όσες οι συνταξιοδοτήσεις».