Πάνω από 450 εγγραφές, από 53 χώρες, έχουν γίνει για τη συμμετοχή στο TBEX Europe 2014, την ετήσια συνάντηση της διεθνούς κοινότητας ταξιδιωτικών bloggers και συγγραφέων τουριστικών media που διοργανώνεται στην Αθήνα, από 23 έως 25 Οκτωβρίου. Με βάση τα τελευταία στοιχεία (μέχρι τις 7 Ιουλίου), καταγράφεται αύξηση περίπου 147%, σε σύγκριση με τις εγγραφές της προηγούμενης διοργάνωσης στην Ευρώπη (Δουβλίνο), το αντίστοιχο χρονικό διάστημα.
Το φετινό TBEX πραγματοποιείται από τον Δήμο Αθηναίων, την Εταιρία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του δήμου (ΕΑΤΑ), το Athens Convention & Visitors Bureau (ACVB), με τη στήριξη του υπουργείου Τουρισμού και συνδιοργανωτή τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ). Μάλιστα σε συνέχεια της συνάντησης του Δημάρχου Αθηναίων Γιώργου Καμίνη και της υπουργού Τουρισμού κυρίας Ολγας Κεφαλογιάννη, έχουν ετοιμαστεί περίπου 70 ειδικά πακέτα περιηγήσεων και ταξιδιών εξοικείωσης, πολλά από τα οποία έχουν ήδη αναρτηθεί στο site που δημιoύργησε ειδικά για το ΤΒΕΧ ATHENS το ACVB προκειμένου οι δημοσιογράφοι και bloggers να επισκεφθούν περιοχές της μητροπολιτικής Αθήνας και της επικράτειας, προωθώντας μέσω της εμπειρίας τους, το εγχώριο τουριστικό προϊόν. Μέχρι στιγμής στο πρόγραμμα φιλοξενίας του συνεδρίου συμμετέχουν ως μεγάλοι Χορηγοί ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ), η αεροπορική εταιρία AEGEAN, καθώς και ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ).
Το TBEX Europe είναι από τις πλέον περιζήτητες και απαιτητικές διοργανώσεις της παγκόσμιας τουριστικής κοινότητας, η οποία συγκεντρώνει περίπου 1.000 τουριστικούς δημοσιογράφους, bloggers, writers, content creators/ contributors καθώς και παράγοντες και επαγγελματίες της τουριστικής αγοράς, με έντονη δραστηριότητα στα social media, από όλον τον κόσμο. Η επιλογή της Αθήνας, ως διοργανώτριας πόλης αποτελεί μία εξαιρετικά σημαντική εξέλιξη για τη θέση και την εικόνα της πόλης, αλλά και της Ελλάδας γενικότερα στη διεθνή αγορά τουρισμού και ταξιδιών, καθώς οι προορισμοί που φιλοξενούν το TBEX, τυγχάνουν τεράστιας πρωτογενούς και άμεσης προβολής σε όλες τις διαδικτυακές πλατφόρμες κοινωνικής και επαγγελματικής δικτύωσης (blogs, podcasts, YouTube, Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, Flickr, Google + κ.α.), με αθροιστικά εκατομμύρια προβολές, αναφορές και αναρτήσεις, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη συνάντηση, μια και όλοι οι συμμετέχοντες αναρτούν άρθρα και πολυμεσικό υλικό σε πραγματικό χρόνο, τόσο από το συνέδριο ΤΒΕΧ όσο και από τα ταξίδια εξοικείωσης που θα συμμετάσχουν.
«Η διοργάνωση της TBEX Europe αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική εκδήλωση για τον ελληνικό τουρισμό και ειδικότερα την Αθήνα, που βρίσκεται σε μια διαρκώς εξελισσόμενη πορεία, ανακάμπτοντας και κερδίζοντας και πάλι τον πρωταγωνιστικό ρόλο στα τουριστικά δρώμενα, που δικαιωματικά της ανήκει. Για το υπουργείο Τουρισμού το διαδίκτυο και τα social media αποτελούν μια σύγχρονη δυναμική μορφή επικοινωνίας με χαμηλό κόστος και μεγάλη προστιθέμενη αξία στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού που βρίσκεται στον πυρήνα της επικοινωνιακής μας στρατηγικής και των δράσεων που αναπτύσσουμε», δήλωσε η υπουργός Τουρισμού.
Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Αθηναίων πρόσθεσε ότι «παρά τον μεγάλο διεθνή ανταγωνισμό, ο Δήμος Αθηναίων, η ΕΑΤΑ και το ACVB, διεκδίκησαν και κέρδισαν επάξια αυτήν την τόσο σημαντική για την Αθήνα και την Ελλάδα, διοργάνωση. Η Αθήνα για μια εβδομάδα θα βρεθεί στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος με χιλιάδες bloggers να μεταφέρουν την ζωντάνια, το δυναμισμό, τους ήχους και τις εικόνες της σε όλον τον κόσμο. Σε άμεση συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, αξιοποιούμε κάθε δυνατότητα συνεργασίας και κάθε εφόδιο που έχουμε, προκειμένου να εξασφαλίσουμε ότι το TBEX της Αθήνας θα είναι το πιο επιτυχημένο που θα έχει διοργανωθεί μέχρι σήμερα».
Στη στρατηγική επιλογή του ΕΟΤ σε ό,τι αφορά την προώθηση του ελληνικού τουρισμού μέσω του διαδικτύου εστίασε ο γενικός γραμματέας ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς. «Ειδικότερα τα travel blogs, συνιστούν το δυναμικότερο μέσο προβολής τόσο στις παραδοσιακές μας αγορές όσο και στις νέες», τόνισε και συμπλήρωσε ότι «η παγκόσμια κοινότητα των travel bloggers συμβάλει ουσιαστικά στη διαμόρφωση της ζήτησης και επηρεάζει αποφασιστικά τις επιλογές των τουριστών». Ενώ ο πρόεδρος της ΕΑΤΑ και Δημοτικός Σύμβουλος Γιώργος Μπρούλιας υπογράμμισε ότι «το TBEX Athens 2014 προσφέρει μία σπάνια ευκαιρία να προβάλλουμε στη διεθνή κοινότητα των bloggers τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να προσφέρει η Αθήνα, ως προορισμός, στους επισκέπτες της».



