Με αφετηρία μια ασυνήθιστη διαδικασία παραγωγής για την Toyota στην Ευρώπη, καθώς κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της κοινοπραξίας TPCA (Toyota Peugeot Citroen Automobiles), στο Κολίν της Τσεχίας, παράλληλα με τους τεχνολογικούς κλώνους του –το Citroen C1 και το Peugeot 107/108 –το Aygo κατέκτησε από το 2005 σημαντικό μερίδιο αγοράς στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης και στην Ελλάδα.
Από τότε ακολούθησαν δύο προϊοντικές αναβαθμίσεις, το 2008 και το 2012, οι οποίες οδήγησαν στη δημιουργία της δεύτερης πλέον γενιάς του, που αναμένεται στη χώρα μας τις επόμενες εβδομάδες.
Διατηρώντας σχεδόν ανέπαφες τις εξαιρετικά βολικές διαστάσεις του, με μήκος 3,45 μέτρα, διαθέτει πλέον μεγαλύτερο κατά 29 λίτρα χώρο αποσκευών –συνολικά 168 λίτρα –και υιοθετεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία «J-Playful», εμπνευσμένη από τη σύγχρονη ιαπωνική νεανική κουλτούρα.
Το χαρακτηριστικό «X» που διακρίνεται στη μάσκα του αποτελεί τη βάση για την εξατομίκευση της εμφάνισής του, καθώς περισσότερα από 10 στοιχεία σε όλο το αυτοκίνητο αντικαθίστανται εύκολα από διαφορετικά χρώματα και υλικά.
Ωστόσο, παρά την γκάμα τριών εκδόσεων εξοπλισμού, τριών ειδικών εκδόσεων και δύο πακέτων εξωτερικού και εσωτερικού, το τρίθυρο και πεντάθυρο Aygo κινείται από τον ίδιο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα των 998 κ.εκ., απόδοσης 69 ίππων και 95 Nm ροπής που σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων καταναλώνει 4,1 λίτρα/100χλμ. εκλύοντας 95 γραμμ. CO2/χλμ.
Τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας διατηρούνται και στην έκδοση με το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο x-shift που συνδυάζεται με paddles πίσω από το τιμόνι και διαμορφώνει τη μέση θεωρητική κατανάλωση στα 4,2 λίτρα και τις εκπομπές CO2 στα 97 γραμμ./χλμ.
Παρά τη μείωση του βάρους, ο βασικός εξοπλισμός του νέου Aygo με τιμή εκκίνησης 9.446 ευρώ, με το όφελος απόσυρσης, θεωρείται πληρέστατος, καθώς περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, 6 αερόσακους, air condition, ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας, υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα και προειδοποίησης πίεσης ελαστικών, αλλά και υποδοχές ISOFIX για παιδικά καθίσματα.
Μικρά νέα

Στα τέλη του χρόνου θα ξεκινήσει η κυκλοφορία της πέμπτης γενιάς του Opel Corsa. Αυτή την περίοδο πραγματοποιούνται στη Φρανκφούρτη δοκιμές εξέλιξης του δημοφιλούς supermini που βασίζεται σε νέο πλαίσιο Sport και Comfort και θα κινείται μεταξύ άλλων από το τρικύλινδρο turbo μοτέρ 1.0 λίτρου, απόδοσης 115 ίππων, με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Ford Edge από το 2015

Σε δύο εκδόσεις ισχύος 180 και 210 ίππων του πετρελαιοκινητήρα 2.0 Duratorq TDCi θα διατίθεται από την επόμενη χρονιά στην Ευρώπη το μεγαλύτερο SUV της Ford, με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων στη λιγότερο ισχυρή έκδοση και αυτόματο Powershift έξι σχέσεων στην ισχυρότερη και εκπομπές CO2 149-159 γραμμ./χλμ.
«Allroad» έκδοση για το Seat Leon

Με μόνιμη τετρακίνηση και εξοπλισμό «εκτός δρόμου» θα διατίθεται από το φθινόπωρο το Leon X-PERIENCE, με το σύστημα Drive Profile, TDI μοτέρ 1.6 και 2.0 απόδοσης 110 και 184 ίππων και TSI κινητήρα 1.8 ισχύος 180 ίππων με κιβώτιο DSG και εκπομπές CO2 152 γραμμ./χλμ.
Διπλό δώρο για το Wave 110i

Με πληρωμένα τα τέλη κυκλοφορίας και δώρο ένα βαλιτσάκι χωρητικότητας 26 λίτρων διατίθεται από την εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη το νέο Honda Wave 110i στην τιμή των 1.830 ευρώ. Το τετράχρονο «παπί» με τους τροχούς των 17 ιντσών διαθέτει τετρατάχυτο κιβώτιο και ηλεκτρική μίζα.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ