Βαλίτσες για Αμερική ετοιμάζει η εταιρεία πληροφορικής HOTECH

Είναι μία από τις λίγες τεχνολογικές επιχειρήσεις της Ελλάδας που έχουν «ένσημα» στην διεθνή αγορά σε ένα πολλά υποσχόμενο, αλλά δύσκολο τομέα: την επικοινωνία κοντινού πεδίου, γνωστότερη διεθνώς ως Near Field Communication ή αλλιώς, NFC.

Είναι μία από τις λίγες τεχνολογικές επιχειρήσεις της Ελλάδας που έχουν «ένσημα» στην διεθνή αγορά σε ένα πολλά υποσχόμενο, αλλά δύσκολο τομέα: την επικοινωνία κοντινού πεδίου, γνωστότερη διεθνώς ως Near Field Communication ή αλλιώς, NFC.
Η Hotech, μια εταιρεία πληροφορικής που ξεκίνησε στην Αθήνα τη δεκαετία του 1980, αλλά «θυμίζει startup, γιατί κάθε δύο χρόνια ψάχνουμε καινούρια πράγματα», όπως λέει ο εκ των συνιδρυτών της κ. Δημήτρης Γαλερίδης, δεχόμενη την πίεση της ελληνικής κρίσης, έκανε μία στρατηγική στροφή προς το εξωτερικό, όπου πλέον έχει παρουσία σε ΗΠΑ, Εμιράτα και Ευρώπη, αντλώντας ένα σημαντικό κομμάτι των εσόδων της από το εξωτερικό.
Η εταιρεία, η οποία αποτελεί τη μοναδική εν Ελλάδι επιχείρηση-μέλος του NFC Forum και έχει έντονη παρουσία στα σχετικά διεθνή φόρα, ετοιμάζεται για το μεγάλο άνοιγμα στην Αμερική, όπου θα ιδρύσει τους επόμενους μήνες θυγατρική στο Σαν Φρανσίσκο με αιχμή του δόρατος το NFC. Σύμφωνα με τον κ. Γαλερίδη, η θυγατρική στην Αμερική θα κάνει μάρκετινγκ, πωλήσεις και υποστήριξη, όμως η παραγωγή θα γίνεται στην Ελλάδα.
Η HOTECH διαθέτει ενεργά συμβόλαια παροχής τεχνολογικών υπηρεσιών σε ΗΠΑ, Εμιράτα, Ολλανδία και Γερμανία, έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον επιχειρήσεων σε Ιαπωνία και Νότιο Αφρική, ενώ συνομιλεί με πιθανό στρατηγικό επενδυτή για την υποστήριξη του ανοίγματος στο εξωτερικό.
Στόχος της εταιρείας είναι από το 2016 τουλάχιστον το 50% του τζίρου της να προέρχεται από το εξωτερικό και για αυτόν τον λόγο επεκτείνει τη διεθνή της παρουσία. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2013 οι εξαγωγές της έφτασαν στο 40% του κύκλου εργασιών (περί το ένα εκατ. ευρώ συνολικά), αντί 30% το 2012.
Επίσης, έχει επενδύσει στη δημιουργία, συντήρηση και προσφορά λύσεων «με το κλειδί στο χέρι» για ασφαλή, διαρκώς ελεγχόμενα δικτυακά υπολογιστικά περιβάλλοντα, επιτρέποντας την εγκατάσταση κρίσιμων εφαρμογών μεγάλης κλίμακας.
Η εταιρεία σκόπιμα έχει μείνει έξω από τα mobile payments, όπου ακόμη δεν έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο ανάμεσα σε όλους τους «παίκτες» της αλυσίδας και δίνει έμφαση στις λύσεις NFC για τις επιχειρήσεις, που ως τεχνολογία παρέχει αναρίθμητες εφαρμογές. Μάλιστα, προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες σε μεγάλες, παγκόσμιες εκθέσεις, όπως το MWC της Βαρκελώνης και σε εκθεσιακά γεγονότα σε Γερμανία και Ολλανδία.
Επίσης, το επόμενο διάστημα η εταιρεία θα λανσάρει μία υπηρεσία που θα παρέχει μπόνους σε δεκάδες επιχειρήσεις της Βουλιαγμένης, σε συνεργασία με την τοπική αγορά.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα σύστημα επιβράβευσης των πελατών, αντίστοιχο με τα προγράμματα επιστροφής των τραπεζών, το οποίο μέσω ειδικής κάρτας την οποία θα λαμβάνουν από τα καταστήματα οι πελάτες, δίνοντας τα στοιχεία τους, θα παρέχει μπόνους επιστροφής χρημάτων στην ίδια ή και σε άλλη επιχείρηση της περιοχής, μέσω τεχνολογίας NFC.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk