Eχουμε ήδη μιλήσει για τις πέντε αγαπημένες μας fashion bloggers εδώ. Μπορεί τώρα να έχουν χιλιάδες επισκέπτες κάθε μέρα, αλλά όλες ξεκίνησαν από το μηδέν. Κάτι που μας αποδεικνύει πως ο καθένας που αγαπάει τη μόδα μπορεί να ξεκινήσει το δικό του blog, αρκεί να δώσει σημασία σε μερικά απλά, αλλά ζωτικά για την επιτυχία του εγχειρήματος, βήματα. Ιδού λοιπόν πώς να εκφράσετε το προσωπικό σας στιλ μέσω internet και -γιατί όχι- να μετατρέψετε αυτό που σας ευχαριστεί σε καριέρα.

1.Ποιος είναι ο σκοπός του fashion blog σας;
Δεν ανήκουν όλα τα ιστολόγια μόδας σε όλες τις κατηγορίες! Υπάρχουν αυτά όπου οι χρήστες ανεβάζουν κάθε μέρα αυτά που φοράνε, αλλά και αυτά όπου γράφουν για τις νέες τάσεις, για όλα αυτά που θέλουν να αγοράσουν, ή ακόμα και εκείνα που δίνουν συμβουλές στους αναγνώστες για το πώς να συνδυάσουν σωστά τα ρούχα και αξεσουάρ τους. Θέλετε να είναι σοβαρό και περισσότερο συγκεκριμένο ως προς τη θεματική του ή να έχει χιούμορ και προσωπικές λεπτομέρειες από τη ζωή σας; Σε κάθε περίπτωση, ο συγκεκριμένος σκοπός θα σας βοηθήσει να προετοιμαστείτε ακόμα καλύτερα. Επιλέξτε από νωρίς τους συμμάχους σας: βρείτε έναν φίλο ή φίλη που θα έρχεται μαζί σας για να σας φωτογραφίζει όπου σταθείτε και βρεθείτε χωρίς να γκρινιάζει και συντάξτε μια οργανωμένη λίστα από όλα τα site και blogs που αξίζει να διαβάζετε για να μένετε ενημερωμένες.
2.Δώστε ένα όνομα στο blog σας.
Η ονομασία είναι το Α και το Ω, γιατί είναι στην ουσία η ταυτότητα ενός blog. Τετριμμένες επιλογές, όπως «Shopping Girl» και «I Love Fashion», θα to καταδικάσουν εξ αρχής στην αφάνεια. Θέλετε κάτι ξεχωριστό που θα σας αντιπροσωπεύει, χωρίς να είναι πολύ μεγάλο ή δύσκολο να το θυμάται κάποιος. Ιδανικά παραδείγματα είναι τα διάσημα fashion blogs «The Man Repeller», «Natalie Off Duty», «Style Rookie» και «Late Afternoon». Σκεφτείτε ελεύθερα και με την ησυχία σας, δείτε τι ονόματα υπάρχουν ήδη και ρωτήστε για ιδέες ακόμα και τους φίλους σας. Θα πρέπει να είναι κάτι που αγαπάτε, καθώς με αυτό το όνομα θα προωθήσετε το δημιούργημα σας σε όλα τα social media.
3.Ωρα για δημιουργία.
Ηρθε η στιγμή να βάλετε όλες τις ιδέες σας σε λειτουργία, δίνοντας υπόσταση στο fashion blog σας. Αρχικά θα πρέπει να επιλέξετε την πλατφόρμα σας: Tumblr, WordPress και Blogger είναι τρεις από τις δημοφιλέστερες επιλογές, με το τελευταίο να υπερισχύει ανάμεσα στα ιστολόγια μόδας, επειδή είναι αρκετά εύκολο στον χειρισμό του και μπορεί να προσαρμοστεί σταδιακά στις προτιμήσεις του κάθε χρήστη. Το επόμενο βήμα είναι να επιλέξετε το layout του blog σας, το πώς θα εμφανίζονται δηλαδή τα posts σας ή τα χρώματα που θα κυριαρχούν. Αν δεν είστε εξοικειωμένη με αυτά, υπάρχουν πολλά έτοιμα «θέματα» που μπορείτε να διαλέξετε. Η φιλοσοφία του «less is more» ισχύει και εδώ, καθώς θέλετε να μην κουράζετε τα μάτια των επισκεπτών σας και να αφήνετε το περιεχόμενο να εντυπωσιάσει.
4. Το πρώτο σας post.
Πριν ξεκινήσετε να θυμάστε πάντα πως έχετε δημιουργήσει αυτό το fashion blog για τη δική σας ευχαρίστηση και δεν υπάρχει κανείς που μπορεί να σας πει τι μπορείτε να γράψετε και τι όχι. Εφόσον όμως έχετε προσανατολιστεί στον χαρακτήρα που θέλετε να εκφράσετε με όσα θα ανεβαίνουν, τότε είναι σίγουρα προς όφελος σας να διατηρήσετε αυτή τη προσωπικότητα. Οι αναγνώστες θα σας αγαπήσουν πάνω απ’ όλα για τη μοναδικότητα που εκπέμπετε και αυτό θα τους κάνει να περιμένουν με ανυπομονησία νέο υλικό. Σίγουρα δεν είναι πάντα εύκολο να ανανεώνετε το blog κάθε μέρα, αλλά καλό θα ήταν να ασχολείστε τακτικά μαζί του, αν δεν θέλετε να νομίσουν οι επισκέπτες πως το έχετε παρατήσει.

5.Δικτυωθείτε
Το τελικό στάδιο θα επισφραγίσει την επιτυχία σας και χωρίς αυτό όλα τα παραπάνω θα έχουν γίνει άδικα. Το να έχετε ένα fashion blog δεν αρκεί, αν δεν φροντίσετε να μάθει για αυτό και όλος ο υπόλοιπος κόσμος. Δημιουργείστε λοιπόν Facebook, Instagram ή και Pinterest με το όνομα του blog σας και κάντε share αυτά που ανεβάζετε. Οι φίλοι σας θα είναι σίγουρα οι πρώτοι σας οπαδοί και μέσω αυτών θα σας βρουν και οι υπόλοιποι. Παράλληλα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με όσες εταιρείες μόδας και ομορφιάς σας ενδιαφέρουν και να ζητήσετε να σας στέλνουν ενημερωτικό υλικό με τα νέα τους. Οι fashion bloggers αποτελούν άλλωστε την καλύτερη διαφήμιση και αυτό έχει οδηγήσει σε σημαντικές συνεργασίες. Να θυμάστε πάνω απ’ όλα το εξής: δεν χρειάζεται να αγχώνεστε αν ο αριθμός των επισκεπτών και των likes δεν αυξάνεται ραγδαία από τις πρώτες εβδομάδες. Αυτό που έχει σημασία είναι να μείνετε ειλικρινής σε αυτό που θέλετε να εκφράσετε, έτσι ώστε η τελική εικόνα σας να είναι προσεγμένη και όμορφη. Ετσι μόνο θα δείτε εντυπωσιακά αποτελέσματα.