Η δεκαετία που μετρά πλέον μόνο λίγες ημέρες ήταν γεμάτη σκαμπανεβάσματα για την ελληνική οικονομία και επιχειρηματικότητα. Η οικονομική κρίση άφησε ελάχιστες επιχειρήσεις αλώβητες, ενώ τα μέτρα που λήφθηκαν άλλαξαν κατά πολύ τον τρόπο που οι ελληνικές εταιρείες επιλέγουν να δραστηριοποιούνται.

Μία από τις εταιρείες που κατάφεραν όχι μόνο να παραμείνουν στην Ελλάδα εν μέσω κρίσης αλλά και να δημιουργήσουν ευκαιρίες και να μετατραπούν σε πραγματικές ελληνικές πολυεθνικές ήταν η MYTILINEOS. Η ελληνική εταιρεία αντιλήφθηκε εγκαίρως τους κινδύνους της κρίσης και εφαρμόζοντας στοχευμένα προγράμματα κόστους και παρακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις για εξαγωγές κατάφερε να εκτοξεύσει τα μεγέθη της και να κοιτά πλέον στα μάτια τους ανταγωνιστές της.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω