Μια ακαδημία γνώσεων και δημιουργικής εμπειρίας πάνω στον χορό ανθεί στην Ελευσίνα στο πλαίσιο της 2023 ΕΛΕVΣΙΣ Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης
Η γυναίκα πίσω από το όνομα στον β΄ όροφο της Εθνικής Πινακοθήκης ήταν η μούσα του Γιάννη Μόραλη και πρώτη σύζυγός του.
H πολύ σημαντική και πολυβραβευμένη βρετανίδα εικαστικός μιλάει για τη μακρά σχέση της με τη χώρα μας και την ιστορία της.
Ο παραγνωρισμένος σκιτσογράφος, γραφίστας, σκηνογράφος, διακοσμητής και ζωγράφος που έχει συνδεθεί τόσο με τον δαφνοστεφανωμένο έφηβο του Ολυμπιακού όσο και με τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του «Ελευθέρου Βήματος», θα τιμηθεί με μια μεγάλη έκθεση στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος στο ΚΠΙΣΝ.
Ενας μεγάλος της ελληνικής τέχνης δεν είναι πλέον μαζί μας, όμως το έργο του όπως και το παράδειγμα της μαχητικής και αξιαγάπητης προσωπικότητάς του μένουν πίσω να φωτίζουν το πέρασμά του από τη ζωή
Η νέα καλλιτεχνική διευθύντρια της κορυφαίας ομάδας σύγχρονου χορού Nederlands Dans Theater μιλάει στο BHΜΑgazino για τις προκλήσεις της θέσης της.
Η νέα καλλιτεχνική διευθύντρια της κορυφαίας ομάδας σύγχρονου χορού Nederlands Dans Theater μιλάει στο BHMAgazino για τις προκλήσεις της θέσης της.
Στις γκαλερί της οδού Πολυδεύκους συχνά γίνονται ορισμένες από τις καλύτερες εκθέσεις του Λεκανοπεδίου
Ο κόρη του σπουδαίου υπερρεαλιστή ζωγράφου και ποιητή μιλάει στο BHΜΑgazino λίγες ημέρες προτού ξεκινήσει η μεγάλη αναδρομική έκθεσή του στο Ιδρυμα Β. & Μ. Θεοχαράκη
Μια έκθεση στο Πότσνταμ της Γερμανίας αναδεικνύει την αμοιβαία σχέση εξάρτησης και εξέλιξής τους
Ο βρετανός συγγραφέας και κωμικός επανέρχεται αποδεικνύοντας την αγάπη του για την αρχαία Ελλάδα με ένα βιβλίο αφιερωμένο στους μύθους της.
Ο κόρη του σπουδαίου υπερρεαλιστή ζωγράφου και ποιητή μιλάει στο BHΜΑgazino λίγες ημέρες προτού ξεκινήσει η μεγάλη αναδρομική έκθεσή του στο Ιδρυμα Β. & Μ. Θεοχαράκη.
Η νέα ατομική έκθεση της εικαστικού πραγματεύεται μεταξύ άλλων τη συλλογική ψυχική δυσφορία και τη λαχτάρα για διέξοδο
Ο νέος επιστημονικός διευθυντής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης μιλάει αποκλειστικά στο BHΜΑgazino για τον νέο ρόλο του και τις προκλήσεις του.
Ο σπουδαίος ιρλανδός εικαστικός για τη μεγάλη του αναδρομική έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη της οδού Πειραιώς
Στο Μουσείο Ελληνικής Αυτοχειρίας η τέχνη συνδιαλέγεται με τις αποχαιρετιστήριες επιστολές ανθρώπων που έβαλαν τέλος στη ζωή τους το πρώτο μισό του 20ού αιώνα
Ο νέος επιστημονικός διευθυντής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης μιλάει αποκλειστικά στο BHMAgazino για τον καινούργιο ρόλο του και τις προκλήσεις του.
«Κάλλιστος (ο ομορφότερος), λυσιμελής (αυτός που σου παραλύει τα μέλη), πυρίδρομος (που το διάβα του βγάζει φωτιά), διφυής (που έχει δύο φύσεις), γλυκύπικρος (γλυκός και πικρός συνάμα), αβρός (τρυφερός), τακερός (που σε κάνει να λιώνεις), αλγεσίδωρος (που φέρνει πόνο), σχέτλιος (σκληρός, ανελέητος), ανίκατος (ακαταμάχητος)». Αυτοί είναι μερικοί μόνο από τους επιθετικούς προσδιορισμούς που είχαν επιστρατεύσει […]
Η αγάπη, η επιθυμία και το πάθος υπήρξαν ανέκαθεν από τις πιο αγαπημένες θεματικές των απανταχού εικαστικών.