Η Renault έχει ήδη αφήσει να εννοηθεί μέσω του πρωτότυπου 4 Savane ότι η τετρακίνηση, τουλάχιστον για το 4 αποτελεί μέρος των σχεδίων της. Αν και προς το παρόν δεν έχουν υπάρξει αντίστοιχες προοπτικές για το R5 από μέρους της Renault, η εξειδικευμένη σε off-road υλοποιήσεις, delta 4×4 αποφάσισε να καλύψει το κενό, δημιουργώντας μια τετρακίνητη και ετοιμοπόλεμη για τους… δρόμους τους λιγότερο ταξιδεμένους εκδοχή του R5.

Σύμφωνα με τις συστάσεις της delta 4×4 ο στόχος της συγκεκριμένης δημιουργίας είναι να «φέρει το πνεύμα περιπέτειας στην ηλεκτρική εποχή. Ένα R5 εμπνευσμένο από εμβληματικά αγωνιστικά του παρελθόντος και μεταμορφωμένο σε μια compact off-road “μηχανή”».

Υπό αυτό το σκεπτικό, το ηλεκτρικό supermini έχει αποκτήσει μια πλήρως αναθεωρημένη ανάρτηση που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 10 εκατοστά η οποία εκτός του προφανούς, δηλαδή να καταστήσει το R5 ικανό για πιο αφιλόξενα τερέν, εξυπηρετεί τον ίσως λιγότερο προφανή ρόλο να δημιουργήσει χώρο για τα χωμάτινα ελαστικά Loder AT#1 των 18 ιντσών. Για τον ίδιο λόγο, αλλά όχι μόνο το R5 έχει αποκτήσει τα διόλου διακριτικά προστατευτικά των θόλων.

Στις προσθήκες συγκαταλέγεται και η τετράδα φωτιστικών σωμάτων PIAA που η Renault χρησιμοποιούσε κατά κόρον στα αγωνιστικά της δεκαετίας του 1980 αλλά και ενέπνευσαν τα τετραγωνισμένα σχεδιαστικά στοιχεία που έχουμε συναντήσει και εξακολουθούμε να συναντάμε σχεδόν σε κάθε πρωτότυπο του R5 αλλά και των εκδόσεων με την υπογραφή Alpine που έχουν προκύψει εν τω μεταξύ. Στο ίδιο σκεπτικό οι ράγες οροφής παρέχουν αρκετό χώρο για να φιλοξενήσουν μια ρεζέρβα, τα απαιτούμενα εργαλεία για να ξεκολλήσει ένα όχημα από μια off-road «παγίδα» και τις προμήθειες παντός είδους που ίσως χρειαστεί κανείς κατά την περιήγησή του σε εκτός δρόμου διαδρομές.
Προς το παρόν η off-road παραλλαγή του R5 δια χειρός delta 4×4 έχει αποκλειστικά το status του πρωτοτύπου ωστόσο η εταιρεία δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να οδηγήσει στην παραγωγή κάτι αντίστοιχο εφόσον υπάρξει το ανάλογο ενδιαφέρον, σημειώνοντας ότι το kit μετατροπής του supermini του σε off-roader θα κοστίζει λιγότερο από 20.000 ευρώ –με την προϋπόθεση φυσικά ότι κάποιος θα «βάλει» το αυτοκίνητο.

Αυτό που ωστόσο δεν διευκρινίζεται είναι αν υπάρχει κάποια πρόβλεψη-τροποποίηση για κίνηση στους τέσσερις τροχούς όπως υπονοεί ο χαρακτηρισμός του concept car ως 4×4.