H γαλλική φίρμα φέρεται να μελετά σοβαρά το ενδεχόμενο κατασκευής μιας έκδοσης παραγωγής για το πρωτότυπο hypercar Alpenglow αξιοποιώντας υβριδική τεχνολογία και V6 κινητήρα.
Ο χρονικός ορίζοντας άφιξης του μοντέλου τοποθετείται μετά από την αμιγώς ηλεκτρική αντικαταστάτη της A110 η οποία αναμένεται το 2026.
Σε ό,τι αφορά τις επίσημες συστάσεις, ο επικεφαλής της Alpine, Philippe Krief δήλωσε προσφάτως με αφορμή τα αποκαλυπτήρια του A 390 ότι «το halo car που θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας μας δεν θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Ούτε και plug-in hybrid. Θα είναι υβριδικό με κινητήρα V6 πολύ απλά διότι χρειαζόμαστε περισσότερη ισχύ».

Αυτονόητα το νέο hypercar θα υιοθετήσει την τεχνογνωσία που η Alpine έχει αποκτήσει τόσο από την F1 όσο και από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, αποτελώντας το συνδετικό κρίκο μεταξύ των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της και των νόμιμων για το δημόσιο οδικό δίκτυο αυτοκίνητα.
Επίσης με δεδομένο ότι o όμιλος Renault δεν διαθέτει πλέον στις τάξεις του έναν V6 κινητήρα, θα πρόκειται για μια μονάδα που θα εξελιχθεί εξαρχής για την περίσταση. Σε κάθε περίπτωση ο επικεφαλής της Alpine έχει αρκετή πείρα σε αντίστοιχες εφαρμογές καθώς υπήρξε ο γάλλος μηχανικός υπήρξε υπεύθυνος για μοντέλα όπως oι V6 Giulia και Stelvio QV αλλά και για την εξέλιξη των plug-in Ferrari SF90 και 296 GTB.
Bάσει των όσων έχουν γίνει γνωστά σε σχέση με την έκδοση παραγωγής του Alpenglow, o V6 κινητήρας θα συνδυάζεται με ένα επικουρικό ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο ανάμεσα στον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης. Το ηλεκτρικό μοτέρ αναμένεται να προέλθει από την εταιρεία Whylot η οποία ειδικεύεται σε ηλεκτρικά μοτέρ αξονικής ροής και ανήκει σε ποσοστό 21% στον όμιλο Renault.

Επίσης άλλα δύο μοτέρ αναμένεται να πάρουν θέση στον μπροστινό άξονα εξασφαλίζοντας στο hypercar και τετρακίνηση και, φυσικά, καλύτερο χειρισμό με δεδομένο ότι η συνδυαστική ισχύς του αναμένεται να ξεπερνά τους 1.000 ίππους. Μένει να αποδειχθεί αν οι δύο ηλεκτροκινητήρες θα ενσωματωθούν στους μπροστινούς τροχούς όπως έχει ανακοινώσει η Renault και στην περίπτωση της ηλεκτρικής Α110.
Όπως και να έχει, εκτός από την πλεονάζουσα ισχύ ένας από τους στόχους εξέλιξης του Alpenglow θα είναι και το χαμηλό βάρος με τον P. Krief να δηλώνει ότι ο στόχος τοποθετείται κάτω από τα 1.600 κιλά κάτι που συνεπάγεται αναλογία περίπου 625 ίππων/τόνο.
Εν είδει υπενθύμισης σε μία από τις πρωτότυπες παραλλαγές που έχει παρουσιάσει η γαλλική φίρμα για το Alpenglow, αξιοποιούνταν ένας V6 3,5 λίτρων ο οποίος όμως ήταν προσαρμοσμένος για να καταναλώνει υδρογόνο.