H Hyundai και η Genesis μπορεί να αποτελούν μέλη του ίδιου ομίλου και να μοιράζονται κάποιες τεχνολογίες ωστόσο, δεν συνηθίζουν να συνεργάζονται από κοινού για την εξέλιξη μοντέλων. Εξαίρεση στον παραπάνω κανόνα δείχνει να αποτελεί το προσανατολισμένο αποκλειστικά στην κινεζική αγορά ηλεκτρικό SUV Elexio.

Για την ακρίβεια το επίμαχο SUV αποτελεί καρπό εξέλιξης της Beijing Hyundai, κοινοπραξία των Κορεατών με την κινεζική BAIC. Εμφανισιακά το Elexio δεν δείχνει να έχει καμία συνάφεια με όσα έχουμε συνηθίσει από τα ηλεκτρικά Hyundai.
Αντιθέτως η διάταξη των φωτιστικών του σωμάτων (Micro Lens στο λεξιλόγιο των Κορεατών) παραπέμπουν σε αυτά των προσφάτων ανανεωμένων GV60 και Electrified GV70. Επιρροές από το σχεδιαστικό ιδίωμα της Genesis μπορεί να αναγνωρίσει κανείς στη γραμμή της οροφής και στις ματ γκρι πίσω κολώνες. Αντιθέτως τα οριζόντια LED μπροστά και πίσω όσο και η αισθητική των προφυλακτήρων θυμίζουν περισσότερο Hyundai.

Aν και προς το παρόν δεν υπάρχουν εικόνες από το εσωτερικό του, το οποίο οι Κορεάτες σημειώνουν ότι σχεδιάστηκε για να προσφέρει μια «ανοιχτή αίσθηση» αλλά και χρηστικότητα χάρη στους πολυάριθμους αποθηκευτικούς χώρους. Αυτό που επίσης θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι η απουσία παραδοσιακών διακοπτών αλλά και η παρουσία μεγάλων οθονών από όπου θα είναι διαχειρίσιμες όλες οι λειτουργίες.

Σε επίπεδο συστημάτων υποβοήθησης, το Elexio διαθέτει τεχνολογία που το κατηγοριοποιεί στο επίπεδο ημιαυτόνομης οδήγησης 2+ ενώ διαθέτει επίσης σύστημα φωνητικών εντολών και ψηφιακό βοηθό αλλά και δυνατότητα πλήρους συνδεσιμότητας και πρόσβασης στα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δυκτύωσης όπως το TikTok.
Στην αθέατη πλευρά του βρίσκεται η γνώριμη αρχιτεκτονική E-GMP η οποία όμως δεν συνδυάζεται με το κύκλωμα φόρτισης των 800 Volt αλλά πιθανότατα υιοθετεί αυτό του KIA EV3 των 400 Volt. Όπως και να έχει το Elexio υπόσχεται αυτονομία 700 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση αν και το συγκεκριμένο μέγεθος έχει υπολογιστεί με βάση το πιο ευνοϊκό κινεζικό πρωτόκολλο δοκιμών.
