Πριν λίγες εβδομάδες η γερμανική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια του νέου A6 με κινητήρες εσωτερικής καύσης ως ιδανικού συμπληρώματος στο ήδη γνωστό αμιγώς ηλεκτρικό A6 e-tron. Πλέον η Audi συνεχίζει τον εμπλουτισμό της γκάμας του νέου A6 παρουσιάζοντας τις plug-in υβριδικές εκδόσεις τους, διαθέσιμες σε δύο εκδοχές ισχύος και φυσικά τόσο στην έκδοση Sedan όσο και στην πρακτικότερη Avant.

Κοινό παρονομαστή των PHEV εκδόσεων ή στο λεξιλόγιο της Audi «e-hybrid», αποτελεί ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο αποτελούμενο από τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ 105 kW και μπαταρία 25,9 kWh. Το σύνολο προσφέρεται σε διαμορφώσεις των 300 ή 367 ίππων και 450 και 500 Nm ροπής αντίστοιχα.

Στην πρώτη περίπτωση, των μικρότερης ισχύος εκδόσεων, η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 6,0 δευτερόλεπτα ενώ στη δεύτερη ο απαιτούμενος χρόνος μειώνεται σε 5,3 δευτερόλεπτα. Κοινή είναι η μέγιστη ταχύτητα η οποία διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα καθώς και η παρουσία τετρακίνησης όσο και τετραδιεύθυνσης που αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού των εκδόσεων e-hybrid.

H σημασία τους ωστόσο έγκειται στη δυνατότητα του παραπάνω συνδυασμού να περιορίζει την κατανάλωση ενέργειας και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα καθώς η κατανάλωση καυσίμου για την έκδοση Sedan των 300 ίππων περιορίζεται σε 2,1 λίτρα/100 χλμ. ενώ οι εκπομπές CO2 σε 48 γρ./χλμ. Τα μεγέθη της Avant είναι οριακά υψηλότερα ενώ η ισχυρότερη έκδοση υπόσχεται μέση κατανάλωση καυσίμου από 2,2 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 51 γρ./χλμ.

Εξίσου ενδεικτικό είναι επίσης ότι η μπαταρία εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 106 χλμ. Σε ό,τι αφορά τη φόρτισή της απαιτεί 2,5 ώρες με τον ενσωματωμένο φορτιστή των 11 kW ενώ φορτίζεται μερικώς και από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση το οποίο ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει από τα paddles στο τιμόνι, επιλέγοντας μια από τις τρεις διαβαθμίσεις.

Επιπλέον των παραπάνω, οι εκδόσεις των 367 ίππων υιοθετούν ένα αιχμηρότερο bodykit που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και εισαγωγές αέρα, περισσότερες σκουρόχρωμες λεπτομέρειες αλλά και μια πιο σπορ ανάρτηση που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 2,0 εκατοστά. Επιπλέον όπως επιβάλλει το είδος διαθέτουν κόκκινες δαγκάνες φρένων, πιο σπορ καθίσματα και ένα ανάλογου ύφους τιμόνι.

Να σημειωθεί ότι η εισαγωγική εξοπλιστική έκδοση για τα A6 e-hybrid είναι η S Line αλλά και ότι οι τιμές τους στη Γερμανία όπου θα είναι διαθέσιμα άμεσα ξεκινούν από τα 68.500 ευρώ για την έκδοση Sedan των 300 ίππων.