Έχοντας ήδη δρομολογήσει το «μικρό» Elroq για τις εκθέσεις της, η Skoda επικεντρώνεται στο άνω άκρο της ηλεκτρικής γκάμας της, εξελίσσοντας το επταθέσιο Vision 7S το οποίο γνωρίσαμε πριν λίγα χρόνια ως πρωτότυπο.

Παρά το επιμελές καμουφλάζ, είναι σαφές ότι το Vision 7S το οποίο ως έκδοση παραγωγής αναμένεται να υιοθετήσει μια διαφορετική ονομασία –σύμφωνη με τις συνήθειες της Skoda και το καταληκτικό «q»– θα υπακούσει στον ίδιο σχεδιαστικό κώδικα Modern Solid με το Elroq τον οποίο φυσικά θα προσαρμόσει στις γενναιόδωρες διαστάσεις του.

Σε ό,τι αφορά την σχεδίαση είναι ήδη ορατό με μια προσεκτική παρατήρηση το «Teck Deck Face» όπως αποκαλεί η Skoda την σκούρα επιφάνεια στο ύψος της «γρίλιας» ανάμεσα στα φωτιστικά σώματα που φιλοξενεί αισθητήρες και ραντάρ και έχουμε ήδη δει στα Elroq και το ανανεωμένο Enyaq. Αυτό δείχνει να συμπληρώνεται από εξαιρετικά λεπτά φωτιστικά σώματα. Αντίστοιχη είναι η εικόνα και στο πίσω τμήμα σε ό,τι αφορά το design των φώτων ενώ ξεχωρίζουν επίσης το χαρακτηριστικό spoiler που είχαμε δει και στην πρωτότυπη εκδοχή του μοντέλου.

Το σχήμα του μοντέλου παραμένει επίσης κοντά στις τετραγωνισμένες αναλογίες του concept car ενώ το ίδιο ισχύει και για τις καθαρές γραμμές της σχεδίασης. Αυτό που δείχνει να μην έχει «επιβιώσει» στην έκδοση παραγωγής είναι η σχεδίαση των θυρών που είναι συμβατική αν και διαθέτουν αναδυόμενες χειρολαβές. Πιο συμβατική σε σχέση με το πρωτότυπο προδιαγράφεται και η διαμόρφωση του εσωτερικού που αναμένεται να υιοθετήσει τόσο πενταθέσια όσο και επταθέσια διαμόρφωση.

Στο εσωτερικό αναμένεται επίσης μια ανάλογη ψηφιακή εικόνα με το Elroq χωρίς να αποκλείεται μια μεγαλύτερου μεγέθους κεντρική οθόνη αλλά και περισσότερα στοιχεία Simply Clever.

To μήκους 4,9 μέτρων Skoda θα έχει ως αφετηρία την αρχιτεκτονική MEB κάτι που σημαίνει ότι και λόγω μήκους θα υιοθετήσει μπαταρίες έως 86 kWh και ηλεκτροκινητήρες ανάλογης ισχύος με το VW ID. Buzz LWB. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρξει ποικιλία τόσο ως προς το φάσμα ισχύος όσο και την μετάδοση της κίνησης καθώς θα υπάρξουν εκδόσεις με ένα ή δύο ηλεκτροκινητήρες.  Περισσότερα θα μάθουμε σύντομα με δεδομένο ότι η πρεμιέρα του επταθέσιου ηλεκτρικού μοντέλου έχει κλειδώσει για το 2026.

Φωτογραφίες: Automedia