H Celestyal Cruises μετά την Κούβα χαράσσει ρότα και για τον Κόλπο την ίδια στιγμή που οι τρομοκρατικές επιθέσεις σε Ευρώπη και Τουρκία, το προσφυγικό αλλά και οι αμερικανικές εκλογές έχουν επηρεάσει τους τουρίστες από τις ΗΠΑ που αποτελούν μια σημαντική αγορά στο χώρο της κρουαζιέρας.
Όπως έγινε γνωστό σε συνέντευξη Τύπου που έγινε την Τετάρτη στο σχεδιασμό που έχει κάνει για την περίοδο 2017-2018 θα κάνει 3ημερες και 4ημερες κρουαζιέρες που θα ξεκινούν από το Ντουμπάι και θα πηγαίνουν σε Φουτζέϊρα (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα), Μουσκάτ (Ομάν), Άμπου Ντάμπι, Ντόχα (Κατάρ) και Μπαχρέιν.
Οι κρουαζιέρες αναμένεται να ξεκινήσουν τον Νοέμβριο του 2017 και αναμένεται να ολοκληρωθούν στα μέσα Μαΐου 2018 και τα μηνύματα που λαμβάνει η εταιρεία σχετικά με το ενδιαφέρον τουριστών χαρακτηρίζονται από τα στελέχη της ως ενθαρρυντικά.
Επιπλέον σημειώνουν ότι υπάρχει τρομερή ανάπτυξη στις κρουαζιέρες που γίνονται στη Κούβα. Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας μετά την τρίτη επιτυχημένη χρονιά, η Celestyal Cruises αποφάσισε την παραμονή του κρουαζιερόπλοιου Celestyal Crystal για όλο το χρόνο στην περιοχή, καθώς υπάρχει εντυπωσιακή αύξηση και ενδιαφέρον με 12.500 επιβάτες για το 2016 και αύξηση 57% και εκτιμήσεις για την επόμενη χρονιά που φτάνουν τους 39.000 επιβάτες ενώ είναι η μοναδική εταιρεία, που επισκέπτεται συνολικά τέσσερα λιμάνια και από φέτος θα προσεγγίζει και το λιμάνι Punta Frances.
Σχετικά με την προέλευση των επιβατών της Celestyal Cruises, όπως επισημάνθηκε, το 20% προέρχεται από την Αμερική εμφανίζοντας μείωση όπως και το ποσοστό από την Λατινική Αμερική που είναι 16% ενώ αντίθετα το 20% προέρχεται από την Ευρώπη, το 10% από την Ελλάδα και το 9% από την Ασία.
Τα στελέχη της εταιρείας εξέφρασαν στη συνέντευξη Τύπου συγκρατημένη αισιοδοξία ότι παρά τα γεγονότα όπως οι τρομοκρατικές επιθέσεις που έπληξαν την Ευρώπη σταδιακά ο φετινός αριθμός των επιβατών θα πλησιάσει τα περσινά επίπεδα και πρόσθεσαν ότι η Ελλάδα θεωρείται από τους ξένους τουρίστες μέρος της Ευρώπης και εάν συμβεί κάτι σε μια ευρωπαϊκή χώρα επηρεάζει αρνητικά και τη χώρα μας.
Είπαν ακόμη ότι για το 2016 οι εκτιμήσεις είναι να γίνουν περίπου 820 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια και τα πλοία θα «φιλοξενήσουν» 122.000 επιβάτες ενώ οι διανυκτερεύσεις εν πλώ ανέρχονται σε 488.000.
Επιπροσθέτως, τα στελέχη της Celestyal Cruises, στάθηκαν στο γεγονός ότι σε μια δύσκολη οικονομικά περίοδο η εταιρεία επιμένει ελληνικά και σχετικά με τους προμηθευτές βασικών προϊόντων που προσφέρει στους επιβάτες και για τις επισκευές – τροποποιήσεις των πλοίων και η ετήσια συνεισφορά της στην εθνική οικονομία αγγίζει τα 110.000.000 ευρώ.
Ειδικότερα ο αντιπρόεδρος πωλήσεων κ. Πυθαγόρας Νάγος δήλωσε ότι «είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι για την πορεία μας αυτή τη χρονιά, αλλά και για την επόμενη, καθώς διαβλέπουμε τη θετική τάση και προτίμηση της χώρας μας ως προορισμός. Η Ελλάδα αποτελεί σταθερά έναν δημοφιλή και αγαπημένο προορισμό για τους ξένους τουρίστες, καθώς έχει να επιδείξει τρομερή φιλοξενία, ιστορία, γαστρονομία και πολιτισμό.»
Επιπλέον τονίστηκε προστέθηκαν το 2016 ως προορισμοί το Ναύπλιο και τα Χανιά, ενώ για το 2017 η Κάλυμνος, προορισμοί που θα προσεγγίζει το νέο κρουαζιερόπλοιου της εταιρείας Celestyal Nefeli και από το 2018 πλοίο της Celestyal Cruises θα κάνει δρομολόγιο προς τη Ρόδο και θα συνεχίζει για Ισραήλ και Αίγυπτο δίνοντας τη δυνατότητα στους επιβάτες να επισκεφτούν τους Αγίους Τόπους και τις πυραμίδες. Σχετικά με την ασφάλεια των επιβατών – καθώς πλοίο της εταιρείας προσεγγίζει και την Κωνσταντινούπολη – σημειώθηκε από τα στελέχη της ότι δεν υπάρχει καμία ανησυχία.
Από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος επιχειρήσεων καπ. Γιώργος Κουμπενάς σημείωσε ότι η φετινή παρουσία της Celestyal Cruises στο Αιγαίο επισφραγίζεται και από την συνεχή αναβάθμιση των κρουαζιερόπλοιων με τις εργασίες ολικής μεταμόρφωσης στο νέο κρουαζιερόπλοιο Celestyal Nefeli και τις εργασίες ανακαίνισης του Celestyal Olympia, που αυτό μεταφράζεται σε σύνολο 26 εκατομμυρίων ευρώ προσφοράς και στήριξης των ελληνικών ναυπηγείων.
Επίσης, είπε, ότι η Celestyal Cruises στη συνεχή προσπάθεια αναβάθμισης της εν πλω εμπειρίας, ανανεώνει την εμφάνισή των πληρωμάτων της με τη βοήθεια των γνωστών Ελλήνων σχεδιαστών Mi-Ro,Δημήτρη Μαστρόκαλο και Γιάννη Ράπτη. Σύμφωνα με τον κ. Κουμπενά, «στηρίζουμε έμπρακτα τους Έλληνες σχεδιαστές, γι’ αυτό συνεργαστήκαμε με τους MIRO, για το σχεδιασμό περισσότερων από 50 στολών για πολλές και διαφορετικές ειδικότητες του πλοίου.»