Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να ταξιδέψει κανείς ως την απέναντι πλευρά του Ατλαντικού. Για να ζήσει από κοντά το όνειρο που πολλοί περιγράφουν ως αμερικανικό. Για να «γευθεί» την ωμή, απρόκλητη υπερβολή και να απορρίψει ή ενδεχομένως να ενστερνιστεί έναν πολύ διαφορετικό τρόπο ζωής.
Ενα εξίσου… μακρινό όνειρο που πατά σε τέσσερις τροχούς και φέρει την υπογραφή της Mercedes-Benz αποτέλεσε τον λόγο για τον οποίο εμείς βρεθήκαμε από τη μια στιγμή στην άλλη να ατενίζουμε την απεραντοσύνη των δυτικών ακτών των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.
Κάπου μεταξύ Λος Αντζελες και Σαν Ντιέγκο, εκεί που η περίφημη Πολιτεία της Καλιφόρνιας συναντά το Μεξικό και η αστερόσκονη του Hollywood παρασύρεται, μαζί με τις ελπίδες κάθε παράτολμου Λατινοαμερικανού, από τα νερά του Τιχουάνα.
Τόσο ίδια, μα τόσο διαφορετική


Εχουν περάσει 62 χρόνια από την ημέρα που η Mercedes-Benz SL πραγματοποιούσε επί αμερικανικού εδάφους την παγκόσμια πρεμιέρα της. Σήμερα, έξι δεκαετίες μετά, επιστρέφει ανανεωμένη στον τόπο στον οποίο γεννήθηκε, στον τόπο που καταλήγει περισσότερο από το μισό της συνολικής παραγωγής της.
Αφετηρία για τον ανασχεδιασμό των μεταλλικών επιφανειών του αμαξώματος αποτέλεσε το χαρακτηριστικά μακρύ ρύγχος. Οχι τυχαία, η όψη της ανανεωμένης SL παραπέμπει όσο τίποτε άλλο στην AMG GT, υπενθυμίζοντας πως πίσω από το αστραφτερό περιτύλιγμα δεν έπαψε ποτέ να βρίσκεται μια αυθεντικά σπορ κατασκευή.
Με τη σειρά τους, στοιχεία όπως οι έξυπνοι προβολείς LED και οι εξίσου προηγμένες εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας μαρτυρούν πως η SL δεν δυσκολεύθηκε να προσαρμοστεί στις εξοπλιστικές ανάγκες και απαιτήσεις του σήμερα.
Ακόμη και η μεταλλική οροφή με την προαιρετικά διαθέσιμη γυάλινη-ηλεκτροχρωματική επιφάνεια απέκτησε τη δυνατότητα της εν κινήσει αναδίπλωσης, την οποία μάλιστα διατηρεί ώσπου η ταχύτητα του αυτοκινήτου να ξεπεράσει τα 40 χλμ./ώρα.
Το Dynamic Select αποτελεί ένα ακόμη στοιχείο νεωτερισμού χαρίζοντας, όπως και στις «μικρότερες» Mercedes-Benz, τη δυνατότητα στον οδηγό να μεταβάλλει βασικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Από την απόκριση του κινητήρα ως τη σκληρότητα των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ και τη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
Το τελευταίο διαθέτει εννέα σχέσεις και δίχως αμφιβολία την επάρκεια διαχείρισης των πληθωρικών σε απόδοση και εντυπωσιακών σε προδιαγραφές διπλά υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων που συναντά κανείς στις «πολιτικές» εκδόσεις της SL. Ο λόγος για τον V6 των 3,0 λίτρων και των 367 ίππων, όπως και για τον V8 που με τα 4.463 κ.εκ. εξασφαλίζει στο γερμανικό roadster 455 ίππους. Για εκείνους που θα τολμήσουν να αναζητήσουν το κάτι παραπάνω, η Mercedes-Βenz εξακολουθεί να διαθέτει τις απαραίτητες απαντήσεις. Με τα διακριτικά AMG και τους 585 ίππους να καταλήγουν στον πίσω άξονα ακόμη και χωρίς την παρέμβαση των ηλεκτρονικών, η οκτακύλινδρη SL 63 των 5,5 λίτρων είναι τόσο εξωτική όσο… ακούγεται.
Σε ό,τι αφορά τη δωδεκακύλινδρη SL 65, οι 630 ίπποι και τα 1.000 Nm ροπής θέτουν νέα όρια ή για την ακρίβεια τα καταργούν, επιβεβαιώνοντας στην πράξη το ξενόφερτο μεν, απόλυτα ταιριαστό δε «sky is the limit».

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ