Η προσθήκη ενός μικρού SUV στην γκάμα της εταιρείας που με το RAV4 δημιούργησε την κατηγορία μοιάζει και είναι ετεροχρονισμένη αλλά –και –στην αυτοκινητοβιομηχανία τα πάντα είναι ζήτημα προτεραιοτήτων.
Εχοντας λοιπόν αποκτήσει πλέον τους κινητήρες που μπορούν να υποστηρίξουν το εγχείρημα, η Toyota θα ανταγωνιστεί με το C-HR μοντέλα όπως το Nissan Juke, επενδύοντας στην τεχνολογία και στη σχεδιαστική πρωτοτυπία του. Η αισθητική του αυτοκινήτου που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι εμφανώς επηρεασμένη από τις πρακτικές της πολυτελέστερης Lexus, όπως καταδεικνύουν οι έντονες ακμές και τα πολυεδρικά τμήματα του αμαξώματος, το οποίο παραπέμπει περισσότερο σε πρωτότυπο παρά σε έκδοση παραγωγής, ιδίως αν εστιάσουμε σε επί μέρους λεπτομέρειες όπως οι λαβές των πίσω θυρών.
Η αρχική εξωτερική σχεδίαση του C-HR πραγματοποιήθηκε στο studio Calty, στην Καλιφόρνια, αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι προϊόν συνεργασίας των κέντρων σχεδίασης που διαθέτει η Toyota σε τρεις ηπείρους ώστε να αποτυπωθεί ο παγκόσμιος χαρακτήρας του μοντέλου.
Στην Ευρώπη –και στην Ελλάδα –το C-HR θα διατίθεται από το δεύτερο εξάμηνο του έτους, αρχικά με δύο κινητήρες βενζίνης. Ο νέος 1.2 Turbo που είδαμε πρόσφατα στο ανανεωμένο Auris αποδίδει 115 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων ή με το αυτόματο CVT το οποίο θα εξοπλίζει τόσο τη δικίνητη όσο και την τετρακίνητη έκδοση.
Ωστόσο το σπουδαίο νέο για την κατηγορία αφορά την ύπαρξη και υβριδικής έκδοσης, επιλογή απολύτως αναμενόμενη από την Toyota. Το υβριδικό σύνολο των 122 ίππων αποτελείται από βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα, εξασφαλίζοντας εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα χαμηλότερες των 90 γραμμ./χλμ. σε συνδυασμό με κιβώτιο CVT. Στη συγκεκριμένη περίπτωση οι μηχανικοί της Toyota φρόντισαν να μειώσουν τις διαστάσεις και το βάρος του υβριδικού συστήματος προς όφελος της ευρυχωρίας του C-HR επιζητώντας παράλληλα το χαμηλότερο δυνατό κέντρο βάρους, στοιχείο που σε συνδυασμό με την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα μπορεί να κάνει τη διαφορά στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς.
Ενας ακόμη κινητήρας 2,0 λίτρων, αποκλειστικά με CVT, αναμένεται να προστεθεί στην γκάμα του μοντέλου αλλά στον σχεδιασμό της ιαπωνικής φίρμας δεν υπάρχει προς το παρόν πετρελαιοκινητήρας χαμηλού κυβισμού.
Αντίθετα, όλα τα συστήματα -προσύγκρουσης, προειδοποίησης απομάκρυνσης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας, ανίχνευσης πεζού, προσαρμοζόμενου ελέγχου ταχύτητας και αυτόματης μεγάλης σκάλας φώτων –που συνθέτουν τη φιλοσοφία ασφάλειας Toyota Safety Sense θα περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό του C-HR.
Περισσότερες λεπτομέρειες για το εσωτερικό του αυτοκινήτου και τα επίπεδα εξοπλισμού του θα ανακοινωθούν τους επόμενους μήνες, λίγο πριν από την πρώτη οδηγική επαφή μαζί του. Σε επίπεδο παραγωγής το C-HR θα κατασκευάζεται στην Τουρκία, καθώς μετά τις παραγωγικές μονάδες της Γαλλίας, όπου παράγεται το Yaris Hybrid, και της Βρετανίας, όπου κατασκευάζονται τα Auris Hybrid και Auris Hybrid Touring Sport, η Toyota Ευρώπης διευρύνει την υβριδική παραγωγή της.
Μικρά νέα
Καθυστερήσεις για την Giulia
Μικρά νέα
«Αν δεν μπορούμε να πουλήσουμε ένα όμορφο αυτοκίνητο με τροχούς 20 ιντσών στον βασικό εξοπλισμό, τότε δεν γνωρίζω τι μπορούμε να καταφέρουμε» δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Renault Laurens van den Acker περιγράφοντας τις φιλοδοξίες της γαλλικής φίρμας για το νέο Scenic που παρουσιάστηκε στη Γενεύη.
Καθυστερήσεις για την Giulia
Εκτός του αρχικού προγραμματισμού της Alfa Romeo βρίσκεται το χρονοδιάγραμμα λανσαρίσματος της Giulia σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της φίρμας Fabrizio Curci. Η καθυστέρηση οφείλεται σύμφωνα με τον ίδιο σε μηχανολογικά θέματα, αλλά διαβεβαιώνει ότι οι παραδόσεις της θα ξεκινήσουν πριν από το τέλος του έτους.
Δοκιμές εξέλιξης για το νέο Micra
«Made in France» θα είναι σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες η επόμενη γενιά του Nissan Micra που δοκιμάζεται αυτή την περίοδο στη Νότια Ευρώπη. Αισθητικά επηρεασμένο από το ευρηματικό πρωτότυπο Sway, το νέο Micra θα κυκλοφορήσει ως την άνοιξη του 2017 με μοτέρ απόδοσης ως 167 ίππους.
Ενα Skoda δίχως όνομα
Το πρωτότυπο του πρώτου μεγάλου SUV στην ιστορία της τσεχικής αυτοκινητοβιομηχανίας παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης με τα διακριτικά Vision S, ωστόσο η επίσημη ονομασία του θα αποφασιστεί αργότερα. Ο χώρος αποσκευών στην πενταθέσια διάταξη προσδιορίζεται στα 690 λίτρα, ενώ θα διατίθεται και ως επταθέσιο.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ


