Αν οδηγείτε μία από τις Boxster που κατασκευάστηκαν τις δύο τελευταίες δεκαετίες, θα ανήκετε σύντομα σε ένα «κλειστό» club ανθρώπων που είχε την εμπειρία ενός εξακύλινδρου επίπεδου κινητήρα. Στο μέλλον το γερμανικό roadster θα κινείται από τετρακύλινδρα turbo μοτέρ βενζίνης, επιλογή που ολοκληρώνει την πλήρως πλέον υπερτροφοδοτούμενη γκάμα της Porsche και αναβιώνει την ονομασία «718» η οποία χαρακτήριζε τις αντίστοιχες Porsche των δεκαετιών του 1950 και του 1960 που κέρδιζαν με τετρακύλινδρους κινητήρες αναρίθμητους αγώνες, μεταξύ των οποίων το Targa Florio και το Le Mans.
Πιστή στην τακτική της, η Porsche θα διαθέτει παράλληλα τη δίλιτρη 718 Boxster των 300 ίππων και την 718 Boxster S των 2,5 λίτρων, απόδοσης 350 ίππων. Οι 50 ίπποι που χωρίζουν τις δύο εκδόσεις δεν οφείλονται μόνο στη διαφορά κυβισμού αλλά και στην τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) της 718 Boxster S, πρακτική που συναντάμε και στην 911 Turbo. Φαντασθείτε λοιπόν δύο νέες εκδόσεις ενός αυτοκινήτου που είναι κατά 35 ίππους ισχυρότερες σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του και ταυτόχρονα 13% πιο οικονομικές σε κατανάλωση βενζίνης.
Ωστόσο όλα αυτά θα γίνουν αντιληπτά αφού οι κινητήρες τους τεθούν σε λειτουργία. Ως τότε παρατηρείς το νέο αμάξωμα που είναι πολύ πιο μυώδες από το παρελθόν χωρίς η κεντρική ιδέα του να έχει διαφοροποιηθεί δραματικά. Η τεχνολογία των φωτιστικών σωμάτων και οι νέοι προφυλακτήρες σε συνδυασμό με το μεταξόνιο δίνουν άλλη οπτική υπόσταση στις 718 Boxster που δεν διαφέρουν σε εξωτερικές διαστάσεις από τις απερχόμενες εκδόσεις.
Παρά το βάρος των 1.355 κιλών της 718 Boxster S, το αλουμίνιο χρησιμοποιείται στο μπροστινό και πίσω καπό και στις πόρτες, ενώ οι τροχοί 19 ιντσών ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό της S.
Το εσωτερικό και των δύο εκδόσεων διαθέτει το εμπνευσμένο από την 918 Spyder τιμόνι, ενώ ψηλά ανάμεσα στους δύο κεντρικούς αεραγωγούς βρίσκεται το όργανο του Sport Chrono Package που «μετρά» σε αγωνιστικούς ρυθμούς τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με το κουμπί της λειτουργίας Sport Response που πρωτοείδαμε στη νέα 911.
Παράλληλα διατίθεται το αναβαθμισμένο σύστημα infotainment Porsche Communication Management μέσω του οποίου ο οδηγός διαχειρίζεται και το Apple CarPlay.
Πίσω στις επιδόσεις και ανάλογα με το αν ο οδηγός επιλέξει το μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων –στον βασικό εξοπλισμό και των δύο εκδόσεων –ή το διπλού συμπλέκτη PDK, η 718 Boxster χρειάζεται 4,7 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία «0-100 χλμ./ώρα» και η 718 Boxster S 4,2 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα 275 και 285 χλμ./ώρα αντίστοιχα.
Οι πωλήσεις των δύο εκδόσεων θα ξεκινήσουν στις 30 Απριλίου από τη Γερμανία έναντι 53.646 ευρώ (718 Boxster) και 66.141 ευρώ (718 Boxster S) εκεί.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ