Μόνο αν προσπεράσετε τα ήθη που χαρακτηρίζουν την ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου και τους περιορισμούς που θέτει η χωροταξία του περιβάλλοντος της Γηραιάς Ηπείρου μπορείτε να αντιληφθείτε τον λόγο ύπαρξης του πρωτότυπου pick-up που παρουσίασε η Nissan στη σημαντικότερη έκθεση αυτοκινήτου των ΗΠΑ.
Ως μοντέλο παραγωγής το Titan XD είναι ήδη γνωστό στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, αποτελώντας τη βάση εξέλιξης αυτής της ειδικής έκδοσης, τη σχεδίαση της οποίας υπογράφει το Κέντρο Σχεδιασμού της Nissan στην Καλιφόρνια, με στόχο την εξερεύνηση νέων πεδίων κίνησης για το Τitan στο μέλλον.
«Οι οδηγοί pick-up και trucks στις ΗΠΑ ζητούν ολοένα και περισσότερα σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό, την εμφάνιση και τις δυνατότητες των αυτοκινήτων τους. Το Titan Warrior Concept αποτελεί την απάντηση σε αυτή την πρόκληση» υπογραμμίζει ο Jose Munioz, επικεφαλής της Nissan στη Βόρεια Αμερική.
Ο ίδιος υπενθυμίζει την έφεση της ιαπωνικής εταιρείας στη διεύρυνση των κλασικών ορίων στους τομείς της σχεδίασης και της μηχανολογίας, φέρνοντας ως παράδειγμα το εξαιρετικό σε κάθε πτυχή του supercar, Nissan GT-R.
Αυτή η προσέγγιση αναδεικνύει και τη φιλοσοφία που αναπτύσσουν για την αυτοκίνηση στη Nissan ενθαρρύνοντας τους σχεδιαστές και τους μηχανικούς τους να απευθυνθούν στους πιο απαιτητικούς οδηγούς, ανεξαρτήτως κατηγορίας αυτοκινήτου.
Οι φωτογραφίες του Titan αποκαλύπτουν απλώς ένα μέρος της δύναμης που αποπνέει. Το θηριώδες μέγεθός του επισκίαζε οτιδήποτε υπήρχε γύρω του στην εφετινή έκθεση. Οι ίδιοι οι σχεδιαστές του ανέφεραν πως η εικόνα που έχουν για τους αρχαίους έλληνες πολεμιστές υπήρξε καθοριστική για τη στρατηγική που υιοθέτησαν στην εξέλιξη του concept.
Διπλή υπόσταση
Ταυτόχρονα γνωρίζοντας ότι απευθύνονται στους «αγρότες» του Τενεσί, της Αριζόνας, της Ιντιάνα, του Μισισιπί και της Καλιφόρνιας προσέδωσαν στο αυτοκίνητο μια έντονη αύρα περιπέτειας εντός και εκτός αμαξώματος, σε βαθμό που δείχνει ικανό να τα καταφέρει οπουδήποτε, από την Αλάσκα ως το ράλι Ντακάρ.
Οι τροχοί των 37 ιντσών, το αυξημένο πλάτος του αμαξώματος σε σχέση με την έκδοση παραγωγής και αισθητικές λεπτομέρειες όπως το αεροδυναμικό βοήθημα στο τελείωμα της πόρτας του χώρου φόρτωσης ενισχύουν την οπτική υπόσταση του Titan Warrior.
Η επιθετικότητα που αποπνέει το σύνολο αποτελούσε ζητούμενο για τους σχεδιαστές του ενώ ακόμη και εξεζητημένες λεπτομέρειες όπως για παράδειγμα το design των αεραγωγών είναι απολύτως λειτουργικές, εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή ψύξη του πολυκύλινδρου turbo πετρελαιοκινητήρα.
Η επιλογή αυτού του diesel V8 των 5,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 390 ίππους και 545 Nm ροπής έχει διπλή σημασία σε μια ήπειρο που λατρεύει τη βενζίνη, καθώς δείχνει τον δρόμο στους υπόλοιπους κατασκευαστές που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία των king-size trucks και θέτει εκ νέου στο τραπέζι το ζήτημα της οικονομίας καυσίμου, σε συνδυασμό με τη χρήση αυτόματου κιβωτίου έξι ταχυτήτων.
Παρά το γεγονός ότι ο όρος premium σε αυτή την κατηγορία οχημάτων είναι σχετικά νέος, ο Jose Munioz τονίζει πως οι άνθρωποι που τα επιλέγουν αναζητούν τα ίδια στοιχεία που υπάρχουν στα πολυτελή ευρωπαϊκά μοντέλα. Γι’ αυτό και το Titan Warrior συνδυάζει ανθρακονήματα, δέρμα και αλουμίνιο στον θάλαμο επιβατών, στον οποίο η συνάφεια με την εξωτερική σχεδίαση είναι περισσότερο από προφανής και οι δυνατότητες εξατομίκευσης σχεδόν αναρίθμητες.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ



