1.0 ΤFSI
Διαστάσεις: (Μ-Π-Υ): 3,973 – 1,746 – 1,471 μέτρα
Κινητήρας: 999 κ.εκ.
Ισχύς: 95 ίπποι
Ροπή: 160Nm
0-100 χλμ./ώρα: 11,1 δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα: 186 χλμ./ώρα
Κατανάλωση: 4,2 λίτρα / 100 χλμ.
Ρύποι: 97 γραμμ. / χλμ.
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμή από: €16.840
Το Audi A1 μετρά ήδη πέντε χρόνια στους ελληνικούς δρόμους και παρά το γεγονός ότι πριν από μερικούς μήνες η εικόνα του ανανεώθηκε, οι όποιες παρεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν σε επίπεδο σχεδιασμού δεν αλλοίωσαν το γνώριμο, από το πρόσφατο παρελθόν, προφίλ του. Είτε μιλάει κανείς για το τρίθυρο είτε για το σαφώς πρακτικότερο πεντάθυρο αμάξωμα των εκδόσεων Sportback, η μικρότερη σε διαστάσεις πρόταση στη σημερινή γκάμα της Audi παραμένει κάτω από το ψυχολογικό όριο των τεσσάρων μέτρων.
Αντιστοίχως, κρίνοντας από τα χαρακτηριστικά του πενταθέσιου θαλάμου επιβατών, το Α1 διατηρεί, και μάλιστα με ευκολία, τον τίτλο του ποιοτικότερου σε μια κατηγορία από την οποία δεν λείπουν πλέον οι άμεσοι ανταγωνιστές. Αν και ανήκει στον κατάλογο του προαιρετικού εξοπλισμού, το πακέτο Audi Connect συμπληρώνει ιδανικά τις προδιαγραφές του ανανεωμένου Α1, περιλαμβάνοντας ηλεκτρονικό κλιματισμό, σύστημα δορυφορικής πλοήγησης, ηχοσύστημα με τετρακάναλο ενισχυτή και 8 ηχεία, καθώς και έγχρωμη TFT οθόνη μεγέθους 6,5 ιντσών.
Περνώντας στο κυρίως μενού, η παρουσία ενός νέου, τρικύλινδρου κινητήρα βενζίνης κάτω από το καπό του μικρού Audi είναι εκείνη που κάνει τη διαφορά. Με τη βοήθεια ενός υπερσυμπιεστή καυσαερίων, ο TFSI των 999 κ.εκ. εξασφαλίζει στο βάρους 1.135 κιλών A1 Sportback 95 ίππους και 160 Nm ροπής, απόδοση αρκετή ώστε τα νούμερα των επιδόσεων να μη συνιστούν την αχίλλειο πτέρνα του αυτοκινήτου.
Στον πολιτισμό που διακρίνει τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του τρικύλινδρου συνόλου συμβάλλει το επτατάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο προσφέρεται με το επιπλέον κόστος των 2.000 ευρώ ως εναλλακτική επιλογή του μηχανικού κιβωτίου των πέντε σχέσεων και επιβαρύνει την κατανάλωση καυσίμου τόσο ώστε το πλεονέκτημα των μηδενικών τελών κυκλοφορίας να χάνεται, έστω και στις λεπτομέρειες.
0.9
Κινητήρας: 898 κ.εκ., 90 ίπποι
Κατανάλωση: 4,2 λίτρα
Ρύποι: 97γραμ.CO2 / χλμ.
Τιμή από: €12.427
To smart fortwo επιστρέφει στους turbo κινητήρες βενζίνης. Το τρικύλινδρο σύνολο των 898 κ.εκ. αποδίδει 90 ίππους και 135 Nm ροπής και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ή με εξατάχυτη μονάδα διπλού συμπλέκτη.
1.0 VVT-i
Κινητήρας: 998 κ.εκ., 69 ίπποι
Κατανάλωση: 4,1 λίτρα
Ρύποι: 95γραμ.CO2 / χλμ.
Τιμή από: €9.246
Το Aygo οφείλει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία του σε έναν κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 998 κ.εκ. Αν και ατμοσφαιρικό, το τρικύλινδρο σύνολο διακρίνεται για την εκρηκτικότητά του, κινώντας με άνεση τα 840 κιλά του μικρού Toyota.
Cooper 1.5
Κινητήρας: 1.499 κ.εκ., 136 ίπποι
Κατανάλωση: 4,5 λίτρα
Ρύποι: 105γραμ.CO2 / χλμ.
Τιμή από: €18.932
Σύμμαχο στην αποδοτικότητα ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων βρίσκει ο οδηγοκεντρικός προσανατολισμός του MINI Hatchback. Το μηχανικό κιβώτιο των έξι ταχυτήτων δίνει τις απαραίτητες απαντήσεις.
1.0 Ecoboost
Κινητήρας: 998 κ.εκ., 125 ίπποι
Κατανάλωση: 5,1 λίτρα
Ρύποι: 119γραμ.CO2 / χλμ.
Τιμή από: €21.705
Οι διαστάσεις του Mondeo δεν στάθηκαν εμπόδιο στις φιλοδοξίες του υπερτροφοδοτούμενου «θαύματος» της Ford. Ο EcoBoost 1,0 λίτρου των 125 ίππων προσφέρει λύσεις σε μια κατηγορία όπου οι κινητήρες μικρού κυβισμού απουσιάζουν.
Ερχεται τον Οκτώβριο
Smart fortwo cabrio
To smart fortwo «χάνει» τη σταθερή μεταλλική οροφή του αλλά όχι και τη γοητεία του. Μετά και την παγκόσμια πρεμιέρα της στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η cabrio εκδοχή της τρίτης κατά σειρά γενιάς του ευφυέστατου αυτοκινήτου πόλης έρχεται να δώσει συνέχεια σε μια παράδοση 15 ετών.
Με το πάτημα ενός διακόπτη το smart fortwo με την ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή μεταμορφώνεται από μια συμβατική τετράτροχη πρόταση σε ένα αυθεντικό cabrio. Η παραπάνω διαδικασία ολοκληρώνεται σε 12 δευτερόλεπτα και μπορεί να ενεργοποιηθεί και μέσω του συστήματος τηλεχειρισμού που ενσωματώνει το κλειδί του αυτοκινήτου. Η υφασμάτινη οροφή του νέου smart cabrio φτάνει σε επιφάνεια τα 1,8 τετραγωνικά μέτρα, όντας κατά τα 4% μεγαλύτερη σε σχέση με εκείνη του απερχόμενου μοντέλου. Διαθέτει πάχος 20 χιλιοστών και πίσω θερμαινόμενο παρμπρίζ κατασκευασμένο από γυαλί.
Ενα ακόμη κρίσιμο στοιχείο αποτελεί η αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας, η οποία χάρη στη χρήση χάλυβα υπερυψηλής ανθεκτικότητας και στην περαιτέρω ενίσχυση του πλαισίου αγγίζει το 15%.
Για την κίνηση του νέου fortwo cabrio φροντίζει ο ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης των 999 κ.εκ., στην έκδοση των 71 ίππων, ωστόσο εναλλακτικά μπορεί κανείς να επιλέξει το υπερτροφοδοτούμενο και αισθητά ισχυρότερο σύνολο των 898 κ.εκ., απόδοσης 90 ίππων.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ