To i20 νέας γενιάς είναι ό,τι καλύτερο μπορούσε να συμβεί στη Hyundai στην ελληνική αγορά, όπου η κατηγορία των supermini αποδεικνύεται η δημοφιλέστερη όλων.
«Γερμανικό» ως προς τη σύλληψη της κεντρικής ιδέας και την εξέλιξή του, κατασκευάζεται στην Ευρώπη και προβάλλει όχι μόνο το ικανό μέγεθός του, με μήκος 4,035 μέτρα και μεταξόνιο 2,57 μέτρα, επαρκείς χώρους και πορτ μπαγκάζ 326 λίτρων αλλά και την ποιότητα κατασκευής του.
Η τελευταία είναι εμφανής στα υλικά του που το καθιστούν καλύτερο από πολλά άλλα και από τις παροχές της Hyundai: πέντε χρόνια εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, πέντε χρόνια προνομιακή οδική βοήθεια και άλλα τόσα δωρεάν φροντίδα με ετήσιους προληπτικούς ελέγχους καλής λειτουργίας.
Δημιουργώντας αίσθηση εμπιστοσύνης και επενδύοντας σε στοιχεία βασικού εξοπλισμού όπως οι έξι αερόσακοι, το Hill Start Assist, το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών και το Vehicle Stability Management που παρακινεί τον οδηγό να κάνει εγκαίρως τον σωστό χειρισμό του τιμονιού σε δύσκολους ελιγμούς αξιοποιώντας το ESP και την ηλεκτρική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης, το i20 προσφέρεται με συστήματα υποβοήθησης στάθμευσης, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας αλλά και την αποσπώμενη μονάδα στήριξης και φόρτισης smartphone.
Μηχανολογικά η μεγαλύτερη κατάκτηση του i20 αφορά την τεχνολογία Euro 6 των κινητήρων του. Τα δύο diesel μοτέρ 1,1 και 1,4 λίτρων αποδίδουν 75 και 90 ίππους, συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, καταναλώνουν από 3,7 λίτρα/100 χλμ., δεν έχουν τέλη κυκλοφορίας και το service τους γίνεται ανά διετία.
Η τιμή τους ξεκινά από 11.990 ευρώ, ενώ 2.000 φθηνότερα –9.990 ευρώ –κοστίζει η βασική βενζινοκίνητη έκδοση των 75 ίππων στα 1,25 λίτρα. Το ίδιο μοτέρ αποδίδει και 84 ίππους με κατανάλωση από 4,8 λίτρα, ενώ ισχυρότερος όλων είναι ο 1,4 λίτρων απόδοσης 100 ίππων σε τιμή από 13.050 ευρώ.
Μικρά νέα
Προσμετρώντας στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ιστορικών αυτοκινήτων, το 14ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις θα πραγματοποιηθεί από την Πέμπτη 28 Μαΐου ως τη Κυριακή 31 Μαϊου. Καινοτομία του εφετινού αγώνα αποτελεί η υπερειδική διαδρομή στο λιμάνι της Κορίνθου το μεσημέρι της Παρασκευής, ενώ το Σάββατο τα πληρώματα θα διανύσουν γνωστές χωμάτινες ακροπολικές διαδρομές όπως η Κινέτα, τα Κλένια, το Κεφαλάρι και το Λουτράκι. Η διοργάνωση θα ολοκληρωθεί την Κυριακή με την απονομή των επάθλων στον λόφο του Φιλοπάππου.
Ενίσχυση στη Lamborghini
Ετοιμη να προσφέρει οικονομικά κίνητρα στον όμιλο VW ώστε να διασφαλίσει ότι η παραγωγή της Lamborghini Urus θα πραγματοποιηθεί στην Ιταλία είναι διατεθειμένη να προσφέρει η ιταλική κυβέρνηση. Το SUV της «Lambo» θα βασίζεται στην πλατφόρμα της επόμενης Porsche Cayenne και θα προέρχεται από τη Σλοβακία.
Πωλήσεις vs premium χαρακτήρα
Την άποψη ότι το κυνήγι των πωλήσεων πλήττει τον premium χαρακτήρα μιας φίρμας εξέφρασε η Yves Bonnefont, επικεφαλής της DS, του πολυτελούς σκέλους του ομίλου PSA Peugeot Citroen. Η ίδια αποκάλυψε ότι η DS είναι ήδη κερδοφόρα ενώ πρότυπο για την ανάπτυξή της αποτελεί η πορεία της Audi.
Χ2 από την BMW το 2017
Τις τελευταίες πινελιές στις πρωτότυπες εκδόσεις του νέου της crossover βάζει αυτή την περίοδο η BMW με την προοπτική να ξεκινήσει σύντομα δοκιμές εξέλιξης και στόχο την έναρξη των πωλήσεων το 2017. Με κίνηση στους μπροστινούς ή σε όλους τους τροχούς, η Χ2 θα εφοδιάζεται με τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα μοτέρ.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ



