Προσιτό οικονομικά –από 14.990 ευρώ με τον turbo βενζινοκινητήρα των 1,2 λίτρων απόδοσης 115 ίππων -, καλά εξοπλισμένο, οικονομικό και αναπάντεχα ευρύχωρο για το μήκος του –4,38 μέτρα -, το Pulsar είναι ένα μοντέρνο οικογενειακό αυτοκίνητο που προτάσσει την άνεση έναντι του σπορ χαρακτήρα στον δρόμο.
Οι προτεραιότητες του κατασκευαστή του είναι ξεκάθαρες και αφορούν την ευκολία οδήγησης από τον μέσο οδηγό, την προβλεψιμότητα των αντιδράσεων και την αίσθηση ποιότητας.
Αυτές οι προτεραιότητες μετατοπίζουν τη συζήτηση στο προνομιακό για το Pulsar πεδίο της τεχνολογίας –με το Safety Shield να συμβάλλει στην αποτροπή ατυχημάτων –και στον θάλαμο επιβατών. Αυτά σε συνδυασμό με τα 385 λίτρα του χώρου αποσκευών δημιουργούν ένα σύνολο που τοποθετείται στο επάνω ράφι της κατηγορίας.
Θεωρώ συμφέρουσα επιλογή οποιαδήποτε έκδοση εξοπλισμού με τον υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 1.5 dCi (1.461 κ.εκ., 110 ίπποι, 260 Nm ροπής, επιτάχυνση σε 11,5¨, μεγ. ταχύτητα 190 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 3,6 λίτρα/100 χλμ. και μόλις 94 γραμμ./χλμ. εκπομπές CO2) και το μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, όχι μόνο λόγω της απαλλαγής από τα τέλη κυκλοφορίας ή της τιμής εκκίνησης των 17.290 ευρώ.
Τόσο ζωηρό ώστε να ανταποκρίνεται πρόθυμα στις ανάγκες μετακίνησης οδηγών διαφορετικών ηλικιών, άρα και οπτικής στην οδήγηση, το Pulsar δεν κουράζει σε κακό οδόστρωμα, δεν γέρνει δυσάρεστα σε απαιτητικές διαδρομές και καλύπτει ήσυχα και πολύ οικονομικά μεγάλες αποστάσεις.
Αν λοιπόν το ζητούμενο δεν είναι η συναρπαστική αίσθηση στον δρόμο αλλά η ισορροπία μεταξύ των επί μέρους παραμέτρων που συνθέτουν ένα μικρομεσαίο μοντέλο, αυτό το αυτοκίνητο κρατά ψηλά τη σημαία της Nissan στην κατηγορία και αποτελεί μια εναλλακτική απέναντι στα ταλαντούχα SUV της φίρμας.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ



