Πρόγραμμα για επαγγελματίες:Ψηφιακό Μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα

Ξεκινά το Φεβρουάριο η 2η Εκπαιδευτική Σειρά στο πρόγραμμα «Ψηφιακό μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα»-DigiMa του ΚΕΚ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς την εβδομάδα αυτή ολοκληρώνεται το πρόγραμμα της 1ης Εκπαιδευτικής Σειράς.

Ξεκινά το Φεβρουάριο η 2η Εκπαιδευτική Σειρά στο πρόγραμμα «Ψηφιακό μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα»-DigiMa του ΚΕΚ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς την εβδομάδα αυτή ολοκληρώνεται το πρόγραμμα της 1ης Εκπαιδευτικής Σειράς.
Οι 25 επαγγελματίες του digital, Brand Managers, Marketing Managers, Social media managers, Web developers, PR & Media Managers, Advertising Sales Managers, Web Masters, ελεύθεροι επαγγελματίες του Digital, θα λάβουν τη σχετική πιστοποίηση. Η 1η Σειρά του προγράμματος ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο.
Το πρόγραμμα συνδυάζει ανάλυση και εφαρμογή, στρατηγική και εργαλεία, γνώση και εμπειρία και απευθύνεται σε α) στελέχη που απασχολούνται σε σχετικές με το Μάρκετινγκ λειτουργίες (στελέχη εμπορικά και μάρκετινγκ, product / brand managers, marketing managers, στελέχη σε διαφημιστικές εταιρείες και ΜΜΕ), β) στελέχη με τεχνολογικό υπόβαθρο (IT, web developers, στελέχη εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, τηλεπικοινωνιών, κ.ά.), γ) ελεύθερους επαγγελματίες του Digital και του Μάρκετινγκ, δ) σημερινούς, αλλά και μελλοντικούς επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται ή θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο Διαδίκτυο.
Η θεματολογία του προγράμματος περιλαμβάνει 4 ενότητες: στρατηγική ανάλυση & σχεδιασμό (e-marketing plan), περιεχόμενο, υπηρεσίες και πώληση (content marketing, omnichannel approach, e-shops), επικοινωνία και προβολή (SEO, SEM, mobile, κοινωνικά δίκτυα, e-mailing), αξιοποίηση δεδομένων και μέτρηση αποτελεσματικότητας (Web & Social media metrics, CRM, big data, νομικά θέματα).
Χαρακτηριστικό της εκπαίδευσης που εκτιμήθηκε ιδιαίτερα αποτελεί η ομάδα των εισηγητών, οι οποίοι προέρχονται τόσο από την ακαδημαϊκή κοινότητα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών όσο και από το ευρύτερο οικοσύστημα του ψηφιακού μάρκετινγκ (publishers, agencies, digital marketing services providers, digital experts).
Στο πρόγραμμα λαμβάνουν επίσης μέρος εισηγητές από καταξιωμένες στον τομέα τους εταιρείες (Google, Atcom, ΕΤΕ, Mindworks, UX.lab, Focus-Bari, Hangovermedia, Carad, Tourix, MPASS, Obrela, Linkwise κ.ά.).
Η συνολική διάρκεια της εκπαίδευσης είναι 72 διδακτικές ώρες, εκτός ωρών εργασίας και ολοκληρώνεται σε μια περίοδο 3 μηνών. Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 1.100 ευρώ, για το πρόγραμμα ισχύει η επιδότηση ΛΑΕΚ 0,45%.
Οι εγγραφές για τον δεύτερο κύκλο γίνονται μέχρι τις 28/1/2015, με σειρά προτεραιότητας και έπειτα από συνέντευξη.
Πληροφορίες και αιτήσεις: http://digima.gr/
Επιστημονικός Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Σέργιος Δημητριάδης
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk