Η αντίστροφη μέτρηση για την πρεμιέρα της νέας γενιάς του Q7 στις 12 Ιανουαρίου στην αμερικανική έκθεση αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αποκάλυψη των φωτογραφιών, στις οποίες είναι ευδιάκριτες οι αισθητικές αλλαγές που έχει υποστεί. Η τρισδιάστατη γρίλια, τα νέα LED φώτα και οι μεγάλες εισαγωγές αέρα, σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη γραμμή της οροφής και τις οριακά μικρότερες διαστάσεις του –κατά 3,7 εκατοστά στο μήκος και 1,5 εκατοστό στο πλάτος -, το κάνουν να φαίνεται περισσότερο σπορ από ποτέ.
Ωστόσο, ως το κορυφαίο SUV στην γκάμα της Audi, κάθε άλλο παρά «μικρό» μπορεί να χαρακτηριστεί με μήκος 5,05, πλάτος 1,97 και ύψος 1,74 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο των 2,99 μέτρων παρέχει τη δυνατότητα επταθέσιας διάταξης, με περισσότερο διαθέσιμο χώρο από ό,τι στο παρελθόν.
Σημαντικότερος από τη μείωση των διαστάσεων αναμένεται να αποδειχθεί, για την οδική συμπεριφορά του Q7, ο περιορισμός του βάρους του κατά 325 κιλά –ξεκινώντας πλέον από τα 1.995 κιλά -, στοιχείο που θα έχει αντίκτυπο και στην οικονομία καυσίμου.
Βασισμένο στην πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί από την επόμενη Porsche Cayenne και από το SUV της Bentley, το νέο Q7 θα διατίθεται με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης Quattro, αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων και μια γκάμα μοτέρ από την οποία πάντως θα απουσιάζει ο V8 κινητήρας.
Αρχικά θα υπάρχει επιλογή μεταξύ V6 κινητήρα βενζίνης 3,0 λίτρων, απόδοσης 333 ίππων, με εκπομπές CO2 179 γραμμ./χλμ. και V6 diesel 3,0 λίτρων, ισχύος 272 ίππων, που θα εκλύει 149 γραμμ. CO2 / χλμ.
Το μεγάλο νέο εδώ αφορά την ύπαρξη plug-in υβριδικής έκδοσης που θα διαθέτει πετρελαιοκινητήρα 3.0 TDI και ηλεκτρικό μοτέρ, με συνδυαστική απόδοση 368 ίππους, 700 Nm ροπής, ηλεκτρική αυτονομία κίνησης 55 χλμ. και εκπομπές CO2 50 γραμμ. / χλμ., μέγεθος μικρότερο από κάθε άλλο σε αυτή την κατηγορία.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ