Η αδυναμία των σειρών αγώνων A1 GP και Super League Formula να καθιερωθούν στη συνείδηση του κοινού και των χορηγών ως συμπληρωματικές στο πρωτάθλημα F1 δημιούργησε σκεπτικισμό σε όσους πληροφορήθηκαν τη δημιουργία ενός νέου πρωταθλήματος με ηλεκτροκίνητα μονοθέσια.
Οι εξελίξεις ωστόσο τους διαψεύδουν, καθώς ήδη από τον πρώτο από τους συνολικά εννέα αγώνες που πρόκειται να διεξαχθούν ως τον Ιούνιο του 2015 η Formula E προσέλκυσε το ενδιαφέρον νέων συμμετεχόντων.
Οι αιτήσεις που κατατέθηκαν ως την ημερομηνία λήξης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την αγωνιστική περίοδο που θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο του 2015 έφτασαν τις 12 και από αυτές υπολογίζεται ότι θα γίνουν δεκτές έξι-οκτώ.
Στο πρωτάθλημα που διανύουμε όλα τα μονοθέσια χρησιμοποιούν ηλεκτρικά σύνολα που κατασκευάζονται από τη McLaren και μπαταρίες που προέρχονται από τη Williams, ενώ τη συνολική τεχνική επίβλεψη έχει η Renault.
Η αλλαγή στη σύνθεση των συμμετεχόντων με την προφανή παρουσία και αυτοκινητοβιομηχανιών θα εντείνει τον ανταγωνισμό, δημιουργώντας μια εξαιρετική πλατφόρμα προβολής της τεχνολογίας κάθε εταιρείας η οποία θα μπορεί να χρησιμοποιεί τους δικούς της ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες.
«Είναι πολύ σημαντικό να δημιουργήσουμε ένα πενταετές πλάνο που θα ορίζει με σαφήνεια την κατεύθυνση την οποία θέλουμε να πάρει ο συγκεκριμένος θεσμός αγώνων» επισημαίνει ο εμπνευστής του Alejandro Agag.
«Πρέπει να αποφασίσουμε ποιες παραμέτρους θέλουμε να εξελίξουμε και ποιες όχι. Στο επίκεντρο πάντως πρέπει να παραμείνει το ηλεκτρικό σύνολο» υπογραμμίζει ο Agag, ο οποίος επιδιώκει να διατηρήσει το σασί της Spark ως βάση εξέλιξης, εστιάζοντας σε παραμέτρους όπως η αποδοτικότητα και η αυτονομία των μονοθεσίων. «Γνωρίζουμε ακριβώς πώς θέλουμε να εξελιχθούν τα πράγματα και θα συνεργαστούμε στενά με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) και τους κατασκευαστές που θα επιλεγούν, ορισμένοι εκ των οποίων είναι πολύ ισχυρά brands» τονίζει ο Agag.

Μικρά νέα


C4 Cactus θέλει η Renault

Στα χνάρια της Citroen που αιφνιδίασε ευχάριστα με το C4 Cactus κινείται η Renault, η οποία εξελίσσει το πρωτότυπο Value Up. Με βάρος μικρότερο των 1.000 κιλών, μοτέρ 1.000 κ.εκ. που εκλύει λιγότερα από 100 γραμμ. CO2/χλμ. και υβριδική προοπτική, το Value Up αναμένεται το 2016.
Alfa 4C cabrio το 2015

Σχεδόν έναν χρόνο μετά την πρώτη της εμφάνιση ως concept car στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2014, αναμένεται να ξεκινήσουν οι πωλήσεις της έκδοσης παραγωγής της 4C cabrio με turbo μοτέρ 1,75 λίτρων, 240 ίππων, νέα φώτα και διαφορετική θέση στις απολήξεις των εξατμίσεων.

Υδρογόνο και για το Lexus LS

Αξιοποιώντας το σύστημα κυψελών καυσίμου του Toyota Mirai FCV, η νέα γενιά του Lexus LS που αναμένεται τους επόμενους 12-18 μήνες θα διαθέτει και υδρογονοκίνητη έκδοση η οποία θα κυκλοφορήσει το 2017. Στόχος της Lexus είναι η επίτευξη αυτονομίας που θα προσεγγίζει τα 400 χλμ.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ