Αν η πρώτη εντύπωση είναι αυτή που κυριαρχεί στη συνείδηση του κοινού, τότε οι σχεδιαστές του πρώτου μεσαίου μεγέθους SUV της Lexus δικαιούνται αύξηση αποδοχών.
Εξαιρώντας το Range Rover Evoque, δεν υπάρχει τίποτα πιο δημιουργικό από το NX300h σε αυτή την κατηγορία, στοιχείο ικανό να σε κάνει οπαδό του, αλλά όχι αρκετό για να σε πείσει να δαπανήσεις 44.700 ευρώ για τη δικίνητη έκδοση ή από 46.700 ευρώ για την τετρακίνητη.
Το πειστικότερο επιχείρημα γι’ αυτό εδράζεται στο τρίπτυχο «ποιότητα – εξοπλισμός – υβριδική τεχνολογία», με την τελευταία να προκύπτει από τον συνδυασμό βενζινοκινητήρα 2.494 κ.εκ. και δύο ηλεκτροκινητήρων συνδυαστικής απόδοσης 197 ίππων.
Οι εκπομπές CΟ2 κυμαίνονται από 117 έως 123 γρ./χλμ. και η θεωρητική μέση κατανάλωση ξεκινά από 5,1 λίτρα. Στην πράξη, αν κυνηγήσεις τις επιδόσεις που υπόσχεται η Lexus –9,2 δευτερόλεπτα στα 0-100 χλμ./ώρα –ή οδηγείς αδιαφορώντας για τις αρχές λειτουργίας ενός υβριδικού συνόλου, θα χρειαστείς ακόμη και εννέα λίτρα για μια απόσταση 100 χιλιομέτρων, παρά τη χρήση αυτόματου κιβωτίου CVT. Στο δε kick down ο θόρυβος που προκύπτει καλύπτεται αποτελεσματικά από το Mark Levinson ηχοσύστημα. Με τροχούς 18 ιντσών η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, ενώ στρίβοντας με ταχύτητα σε κλειστές καμπές αντιλαμβάνεσαι την καλή πλευρική στήριξη που προσφέρουν τα μπροστινά καθίσματα.
Παράλληλα, ο θάλαμος επιβατών παραπέμπει σε atelier υψηλής ραπτικής με δερμάτινο ταμπλό και καθίσματα, προσεγμένο φινίρισμα και ποιοτικά υλικά.
Τα 555 λίτρα του διαιρούμενου χώρου αποσκευών και η έγχρωμη οθόνη επτά ιντσών που ελέγχεται από touchpad αποτελούν δύο ακόμη βασικά χαρακτηριστικά του NX300h –αν και ο χειρισμός του menu δεν είναι απλός εν κινήσει -, ωστόσο το πλεονέκτημα για οποιοδήποτε Lexus στην Ελλάδα παραμένει η εξυπηρέτηση του ιδιοκτήτη του μετά την πώληση.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ