Αποφεύγοντας να σχολιάσει οτιδήποτε αφορά στην μελλοντική -όγδοη- γενιά του Golf, η VW συντηρεί τη φημολογία που προκλήθηκε από δημοσιεύματα του βρετανικού και γερμανικού Τύπου τα οποία αναφέρονται στη διαδοχή του best-seller της ευρωπαϊκής αγοράς.
Χαμηλότερο και πιο πλατύ από το Golf VII, με αιχμηρότερη σχεδίαση και τεχνολογία που θα προέρχεται –και- από το πρωτότυπο XL-1, το Golf VIII θα διαθέτει συστήματα αποφυγής συγκρούσεων και αναγνώρισης πεζών, τα οποία εφοδιάζουν το νέο Passat που θα κυκλοφορήσει ως το τέλος του χρόνου.
Βασισμένο στη γνωστή πλατφόρμα MQB, θα είναι τουλάχιστον 50 κιλά ελαφρύτερο από το σημερινό μοντέλο, χρησιμοποιώντας μια ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης και diesel –ακόμη και τον τρικύλινδρο που τοποθετείται στο ανανεωμένο Polo.
Για λόγους οικονομίας καυσίμου και εκπομπών ρύπων, θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική του αμαξώματος, στις εξωτερικές επιφάνειες του οποίου δεν αναμένεται να χρησιμοποιηθεί αλουμίνιο ώστε το κόστος κατασκευής του Golf VIII να διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα, τηρουμένων των αναλογιών της κατηγορίας του και του εξοπλισμού ασφάλειας και πολυτέλειας που θα διαθέτει.
Οι αρχικές αναφορές έκαναν λόγο για λανσάρισμα του μοντέλου μέσα στο 2019, ωστόσο πηγές από την Γερμανία επιταχύνουν την διαδικασία, τοποθετώντας το Golf VIII στους ευρωπαϊκούς δρόμους το 2017, μόλις πέντε χρόνια μετά την εμφάνιση της έβδομης γενιάς του.



