Σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά την εμφάνιση της μαξιμαλιστικής πλευράς της MINI, του Countryman, και δύο αφότου το Paceman απέδειξε ότι αν έχεις άποψη δεν πρέπει να την κρύβεις, η «βρετανική» φίρμα έκανε τα απολύτως απαραίτητα για να τα διατηρήσει στο προσκήνιο.
Μόνο αν είσαι ιδιοκτήτης των προηγουμένων μπορείς να αντιληφθείς άμεσα τις αισθητικές αλλαγές που έχουν συντελεσθεί με οδηγό την «αύρα» του προσφάτως ανανεωμένου MINI hatchback.
Ευτυχώς και τα δύο μοντέλα διατηρούν στο ακέραιο τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά της πρώτης γενιάς τους και το «αυθάδες» ύφος τους. Οι αλλαγές σε μάσκα, προφυλακτήρες και άλλα σημεία τα καθιστούν περισσότερο εκλεπτυσμένα, ενώ στοιχεία όπως το αλουμίνιο χαμηλά εμπρός, πίσω και στο πλάι του αμαξώματος περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό των τετρακίνητων ALL4 εκδόσεων και στον προαιρετικό των δικίνητων.
Στο μοντέρνο εσωτερικό, τα νέα χρώματα, κάποιοι διακόπτες αλλά κυρίως το σύστημα infotainment υπενθυμίζουν ότι αν οδηγείς MINI αποκλείεται να πλήξεις. Αν λοιπόν επικεντρωθείς σε πιο πρακτικά ζητήματα, όπως π.χ. οι κινητήρες, τότε θα διαπιστώσεις ότι διατηρώντας τα τετρακύλινδρα σύνολα των 1,6 λίτρων, εναρμονισμένα στις απαιτήσεις των Euro 6 προδιαγραφών, μπορείς να επιλέξεις μεταξύ αυτών: βενζίνης με 98 (One), 122 (Cooper) 190 (Cooper S) και 218 (Cooper S JCW) ίππους ή πετρελαίου με 90 (One D) και 112 (Cooper D) ίππους. Υπάρχει επίσης και το πετρελαιοκίνητο αλλά δίλιτρο Cooper SD των 143 ίππων.
Ωστόσο τα μοτέρ των 1,6 λίτρων δικαιώνουν την επιλογή τους είτε αυτή αφορά την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές CO2 –από 4,2 λίτρα/100 χλμ. και 111 γραμμ./χλμ. αντιστοίχως στο One D –είτε τις επιδόσεις στα Cooper S και Cooper S JCW είτε, τέλος, την ύπαρξη τετρακίνησης στα Cooper, Cooper S και Cooper D. Για τον χαρακτήρα δεν το συζητάμε, αυτός παραμένει αναλλοίωτος και απολύτως γοητευτικός.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ



