Στα χρόνια που έχουν μεσολαβήσει από την πρώτη εμφάνιση ενός TDI μοτέρ, το φθινόπωρο του 1989, σε ένα Audi 100 στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, όροι όπως «σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου» «ηλεκτρονική διαχείριση», «φίλτρα κατακράτησης μικροσωματιδίων», «πιεζοηλεκτρικά μπεκ» και «πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας» είναι πια αναγνωρίσιμοι από πολλούς, οι οποίοι ωστόσο ενδεχομένως αγνοούν ότι σε αυτή την πορεία οι εκπομπές ρύπων των πετρελαιοκινητήρων μειώθηκαν κατά 98%, η κατανάλωση καυσίμου έπεσε στο μισό και η απόδοσή τους υπερδιπλασιάστηκε.
Από αυτά θα μπορούσαμε να υποπτευθούμε ότι δεν υπάρχουν πλέον περιθώρια εξέλιξης στους πετρελαιοκινητήρες, αλλά η Audi διαφωνεί προτάσσοντας όχι μόνο τις οκτώ πετρελαιοκίνητες νίκες της στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans αλλά κυρίως μια γκάμα κινητήρων diesel που περιλαμβάνει από τον τρικύλινδρο 1.4 TDI των 105 ίππων ως τον V8 TDI των 4,2 λίτρων με τους 385 ίππους.
Ανάμεσά τους ξεχωρίζει ο νέος V6 TDI 3 λίτρων, προδιαγραφών Euro 6, που αποδίδει 218, 272 και 326 ίππους με ένα ή δύο turbo, τοποθετείται στο ανανεωμένο A7 Sportback και χάρη στη χρήση ειδικών μετάλλων, διαφορετικών κυκλωμάτων ψύξης σε στροφαλοθάλαμο και κυλινδροκεφαλή, πίεση ψεκασμού που φτάνει τα 2.000 bar και υδρόψυκτο συμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας καταναλώνει από 4,7 λίτρα καυσίμου εκλύοντας μόλις 122 γραμμ. CO2 / χλμ.
Στο κορυφαίο επίπεδο ισχύος ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος εξακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή που αντλεί ενέργεια από ένα κύκλωμα 48 Volt και καλύπτει την όποια υστέρηση παρατηρείται από τους συμβατικούς υπερσυμπιεστές στις χαμηλές στροφές. Το αποτέλεσμα αγγίζει τους 380 ίππους αλλά κυρίως τα 750 Nm ροπής που είναι διαθέσιμη ήδη από τις 1.250 σ.α.λ. Ετσι η Audi εξασφαλίζει τη βέλτιστη απόδοση του πετρελαιοκινητήρα ανεξάρτητα από την περιορισμένη ποσότητα των καυσαερίων που παράγονται στις χαμηλές στροφές, δημιουργώντας με το «ηλεκτρικό turbo» της νέα δεδομένα στον τομέα της απόδοσης των TDI κινητήρων.
Μικρά νέα

Εξω από τις πίστες μετακινείται με αυτοκίνητα της Infiniti, χορηγού της Red Bull, ωστόσο ο S. Vettel επέλεξε σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο μια Ferrari California ως δώρο προς τον πατέρα του Norbert. Οι Ιταλοί θεωρούν την επιλογή προάγγελο για το επαγγελματικό του μέλλον, θυμίζοντας ότι το 1995 ο M. Schumacher οδηγούσε στο Μονακό μια F355 προτού μεταγραφεί στη Scuderia.

Ford: Best seller o 1.0 EcoBoost

Μετά τη διάκρισή του για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ως Κινητήρας της Χρονιάς στην κατηγορία του, ο 1.0 EcoBoost, ισχύος 100-140 ίππων, αναδείχθηκε ο best seller turbo βενζινοκινητήρας στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του 2014, ενώ ένα στα πέντε νέα Ford που διατέθηκαν φορούσε αυτό το μοτέρ.
Νέες BMW X1 & Χ2 το 2015

Βασισμένες στην πλατφόρμα της Σειράς 2 Active Tourer και με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς θα παρουσιαστούν την επόμενη χρονιά τόσο η νέα X1 όσο και η τρίθυρη, τετραθέσια X2. Στην BMW προγραμματίζουν την κυκλοφορία 10 εμπροσθοκίνητων μοντέλων στο άμεσο μέλλον.
Στην παραγωγή το Lexus NX

Η κατασκευή του μικρότερου SUV της Lexus ξεκίνησε στην Ιαπωνία, με τη φίρμα να έχει ήδη στα συρτάρια της περισσότερες από 7.000 προπαραγγελίες. Το NX είναι το πρώτο Lexus με turbo κινητήρα 2 λίτρων, απόδοσης 235 ίππων και στην Ευρώπη αναμένεται το φθινόπωρο.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ