Αν το Yaris του 2011 είναι το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην ελληνική αγορά, το ανανεωμένο Yaris του 2014 δεν αφήνει καμία αμφιβολία για την ικανότητά του να παραμείνει στην κορυφή. Οι Ιάπωνες προχώρησαν στην πλήρη αναβάθμισή του υιοθετώντας τη νέα αισθητική ταυτότητα που είδαμε πρόσφατα στο Aygo και επιλέγοντας μια σειρά σημαντικών αλλαγών στην ποιότητα, στην εργονομία και στην εικόνα του εσωτερικού του.
Τα 286 λίτρα του χώρου αποσκευών και οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες επιβεβαιώνουν εκ νέου τη θέση του ως πρώτου/δεύτερου αυτοκινήτου για μια κατηγορία υποψήφιων αγοραστών, ενώ ο εξοπλισμός του απηχεί την προσπάθεια της Toyota να κερδίσει νέο ηλικιακά κοινό που θα συνυπολογίσει τα έξι χρόνια εγγύησης, τη χαμηλή για όσα προσφέρει το αυτοκίνητο τιμή εκκίνησης –από 11.487 ευρώ με το όφελος απόσυρσης –και το διαχρονικά μικρό κόστος χρήσης, το οποίο γίνεται πια ακόμη μικρότερο.
Πέρα λοιπόν από τις εκδόσεις εξοπλισμού cool, active, style & lounge με τα ζωηρά χρώματα το ανανεωμένο Yaris διατίθεται με μια γκάμα τεσσάρων μηχανικών συνόλων στη βάση της οποίας βρίσκεται ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας των 998 κ.εκ. που αποδίδει 69 ίππους και εκλύει μόλις 99 γραμμ. CO2 /χλμ., άρα απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.
Την επόμενη επιλογή στους κινητήρες βενζίνης αποτελεί ο 1.33 VVT-i των 99 ίππων, ενώ η κατά τη γνώμη μου σοφότερη επιλογή είναι αυτή του πετρελαιοκινητήρα 1.4 D4-D των 90 ίππων που επίσης εκλύει 99 γραμμ. CO2/χλμ. Στην κορυφή βρίσκεται η υβριδική έκδοση των 100 ίππων και των 16.200 ευρώ που διατίθεται με το αυτόματο e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων.
Κοινό χαρακτηριστικό όλων αποτελεί η αναβαθμισμένη οδική συμπεριφορά χάρη στις αλλαγές που συντελέστηκαν στην ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης. Αλλαγές τόσο σημαντικές που από μόνες τους αρκούν για να το προτιμήσεις έναντι του ανταγωνισμού του.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ