Ζημίες €35,8 εκατ. κατέγραψε η Coca Cola HBC το α΄ τρίμηνο 2014

Ζημίες 35,8 εκατ. ευρώ κατέγραψε η Coca Cola HBC στο πρώτο τρίμηνο του 2014, ενώ υποχώρησαν τόσο τα έσοδα όσο και ο όγκος των πωλήσεων της εταιρείας.

Ζημίες 35,8 εκατ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση εμφάνισε το πρώτο τρίμηνο του 2014 η Coca – Cola Hellenic Bottling Company AG, o δεύτερος μεγαλύτερος εμφιαλωτής σημάτων της The Coca-Cola Company έναντι ζημιών 15,9 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2013. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 28 χώρες με βασικό αντικείμενο την παραγωγή, διανομή και πώληση μη αλκοολούχων αναψυκτικών.
Το αποτέλεσμα επηρεάστηκε από την αρνητική επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών και από έκτακτα μη επαναλαμβανόμενα έξοδα.
Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 1,33 δις. ευρώ μειωμένος κατά 7% και ο όγκος πωλήσεων υποχώρησε κατά 4% στα 409,6 εκατομμύρια κιβώτια.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, κατά το εξεταζόμενο διάστημα κατεγράφηαύξηση ή διατήρηση του μεριδίου αγοράς σε όγκο και αξία σε 15 αγορές στην κατηγορία των αναψυκτικών και σε 13 αγορές στην κατηγορία των έτοιμων προς κατανάλωση μη αλκοολούχων αναψυκτικών.
Ο όγκος πωλήσεων της εταιρείας στην Ελλάδα αυξήθηκε σε μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, ενώ το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι είχε καταγράψει υψηλή διψήφια πτώση. Η αύξηση του όγκου των πωλήσεων αποδίδεται στις κατηγορίες των εμφιαλωμένων νερών, των χυμών, του έτοιμου προς κατανάλωση τσαγιού και των ποτών ενέργειας, ενώ στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών καταγράφηκε μικρή πτώση. Οι πωλήσεις της Coca – Cola Zero, αυξήθηκαν κατά 5%.
«Παρόλο που είμαστε ικανοποιημένοι με την αύξηση του όγκου πωλήσεων στην Ελλάδα -μετά από 16 συνεχόμενα τρίμηνα πτώσης- παραμένουμε επιφυλακτικοί. Οι εμπορικές συνθήκες εξακολουθούν να είναι δυσχερείς, τα επίπεδα ανεργίας παραμένουν κοντά στα ιστορικά υψηλά επίπεδα του 28% και δεν προβλέπεται άμεση αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος», αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.

Ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, δήλωσε: «Κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, η χρονική συγκυρία του Πάσχα σε σχέση με πέρυσι και άλλες χρονικές συγκυρίες σε συνδυασμό με κάποιες έκτακτες δαπάνες σε ορισμένες από τις βασικές αγορές μας, συνετέλεσαν σε μειωμένα αποτελέσματα. Δεδομένης της εποχικότητας των δραστηριοτήτων μας, το πρώτο τρίμηνο έχει, κατά κανόνα, μικρή συνεισφορά στο σύνολο του έτους και ως εκ τούτου δεν είναι ενδεικτικό των προσδοκόμενων ετήσιων αποτελεσμάτων.

Κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, ισχυροποιήσαμε περαιτέρω τη θέση μας στην αγορά, διατηρώντας ή αυξάνοντας το μερίδιο μας στην πλειοψηφία των αγορών που δραστηριοποιούμαστε. Επιπλέον, οι πρωτοβουλίες αύξησης των εσόδων συνέχισαν να βρίσκονται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας, αυξάνοντας τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση για ενδέκατο συνεχόμενο τρίμηνο. Επίσης, σημειώσαμε περαιτέρω πρόοδο στη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης.

Παρά τις διαρκώς δύσκολες εμπορικές συνθήκες στις περισσότερες από τις περιοχές όπου δραστηριοποιούμαστε, οι προσδοκίες μας για το σύνολο του έτους παραμένουν αμετάβλητες».
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
  • Αναβολές και… private clubs Το τεράστιο ροζ, γεμάτο καθρέφτες, δωμάτιο στη βίλα «Ορτανσία», σκαρφαλωμένη στις ψηλότερες και πλέον θεαματικές οροσειρές της Εκάλης, ήταν... ΣΙΒΥΛΛΑ |
Helios Kiosk