Στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου προϊόντων της στην εγχώρια αγορά καταναλωτικής πίστης προχωρά η Emporiki Credicom, η οποία μετονομάζεται σε Credicom Consumer Finance, με στόχο να ολοκληρωθεί η ένταξή της στον όμιλο Credit Agricole Consumer Finance και να ενισχυθούν οι δεσμοί της με όλα τα μέλη του ευρύτερου Ομίλου της Credit Agricole.

Η Εμπορική Credicom ιδρύθηκε το 2003 στο πλαίσιο στρατηγικής συμμαχίας της Εμπορικής Τράπεζας και της Sofinco, μέλος του Ομίλου Crιdit Agricole, με στόχο την ανάπτυξη ενός πρωτοπόρου Τραπεζικού μοντέλου, εξειδικευμένου στην καταναλωτική πίστη, στην Ελλάδα.

Με στόχο τη μεγιστοποίηση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας των μελών του Ομίλου Crιdit Agricole, η Sofinco εταιρία παραγωγής και διαχείρισης προϊόντων καταναλωτικής πίστης της Crιdit Agricole, απέκτησε το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της Εμπορική Credicom, στις αρχές του 2010.

Τον Απρίλιο του 2010 με την συγχώνευση των δύο εξειδικευμένων θυγατρικών του Ομίλου, Sofinco & Finaref, δημιουργήθηκε η Crιdit Agricole Consumer Finance. Με 75.8 δισεκατομμύρια Ευρώ χαρτοφυλάκιο, παρουσία σε 22 χώρες, μερίδιο 19,2% στην Γαλλική αγορά και πρώτη θέση σε πολλές άλλες αγορές, η Crιdit Agricole Consumer Finance, είναι ηγετικός όμιλος στην καταναλωτική πίστη σε Γαλλία και Ευρώπη.

Τι σημαίνει η αλλαγή ονόματος

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η αλλαγή του ονόματος και η υιοθέτηση της νέας εταιρικής ταυτότητας αντικατοπτρίζει την δέσμευση του Ομίλου να υποστηρίξει την επιχειρηματική ανάπτυξη των μελών της, αλλά και τη δέσμευση των μελών να ενστερνιστούν τις αξίες του Ομίλου για υπεύθυνη ανάπτυξη και στήριξη της πραγματικής οικονομίας.

Στη νέα εταιρική ταυτότητα το όνομα της Credicom Consumer Finance συνδυάζεται με το έμβλημα και τα χρώματα του Ομίλου Crιdit Agricole, ενισχύοντας την εικόνα της, καθώς ανήκει πλέον σε έναν από τους μεγαλύτερους τραπεζικούς ομίλους.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Εμπορικής, οι εξελίξεις αυτές προσφέρουν στη Credicom Consumer Finance:

Ενίσχυση της κεφαλαιακής βάσης

Αναβάθμιση και βελτιστοποίηση διαδικασιών, με στόχο την αποτελεσματική λειτουργική διαχείριση και τον περιορισμό του ρίσκου

Διεύρυνση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου με υπηρεσίες και προϊόντα νέας γενιάς στην καταναλωτική πίστη

Ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική

Διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία από έναν από τους ηγετικούς ομίλους στην καταναλωτική πίστη στην Ευρώπη, Crιdit Agricole Consumer Finance

Η Credicom Consumer Finance παρέχει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών καταναλωτικής πίστης που περιλαμβάνει:

Χρηματοδότηση στο σημείο Πώλησης (POS Finance- οχήματα, οικιακός εξοπλισμός, ανακαίνιση σπιτιού, σκάφη αναψυχής, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας)

Παροχή πιστωτικών υπηρεσιών σε συνεργασία με κορυφαία εμπορικά σήματα και μεγάλες αλυσίδες καταναλωτικών προϊόντων

Προσωπικά Δάνεια και Πιστωτικές Κάρτες